خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

ورزش می‌تواند به محورهای هویت‌بخش در الوند تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۹۹۸

فرماندار شهرستان البرز گفت: شهر الوند به عنوان یکی از شهرهای دارای ظرفیت‌ بسیار بالای ورزشی در کشور مطرح است و در همین راستا می‌توان از ورزش به عنوان یکی از محورهای هویت بخش به شهر الوند بهره‌مند شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی غفوری در جلسه شورای ورزش شهرستان البرز گفت: توجه و پرداخت مناسب و تخصصی در حوزه ورزش، آورده‌های مطلوبی در وضعیت اجتماعی به ویژه در نشاط عمومی خواهد داشت و این موضوع در شهرستان البرز، که دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد ورزشی است باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان البرز افزود: ورزشکاران سرمایه‌های اجتماعی جامعه‌ هستند و باید از این ظرفیت در مسائل اجتماعی و فرهنگی بهره بجوییم، چرا که اثرگذاری اقدامات فرهنگی و ارزش محور با حضور چهره‌های ورزشی به مراتب برای جامعه بیشتر خواهد بود.

وی در خصوص فعالیت هیأت‌های ورزشی گفت: پویایی هیأت‌های ورزشی از نکاتی است که باید پیگیری شود؛ استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی در هیأت‌های ورزشی اگر به صورت هدفمند و تخصصی باشد می‌تواند توان رایزنی و جذب امکانات ورزشی متناسب با هیأت‌ها را بالا ببرد؛ در غیر این صورت باید در این خصوص تجدید نظر صورت گیرد.

غفوری اضافه کرد: فعالیت‌های ورزشی نیز باید با قوانین جامعه به ویژه در حوزه عفاف و حجاب همگرایی داشته باشند و اقدامات به صورت پیشگیرانه و با محوریت تأمین امنیت جامعه به ویژه برای ورزشکاران جوان صورت گیرد.

وی درباره برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران شهر الوند اظهار کرد: هدف اصلی مراسم بزرگ تجلیل از ورزشکاران باید با محوریت هویت‌بخشی باشد که ضمن برگزاری شایسته و درخور جایگاه قهرمانان نخبه شهر الوند، اهداف فرهنگی و اجتماعی دیگر نیز محقق شود.

فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: نوع برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص برگزاری مراسم تجلیل ورزشکاران شهر الوند، ابتکار شهرستان بوده و با تدوین آئیین نامه مراسم بسیاری از موضوعات حل شده است، اهتمام مسئولین به کیفیت برگزاری مراسم نکته قابل توجهی است که باید با هم افزایی دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

در پایان این جلسه از دو ورزشکار جوان شهرستان، فرناز فارسی، تکواندوکار الوندی دارنده مدال طلای مسابقات جهانی هانمادانگ کره جنوبی و ماهان احمدپور دارنده مدال نقره مسابقات ووشو قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۲۳ شهر ماکائو و همچنین مربیان آن‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز