خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های اجرای نمایش در جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی در قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۲۶

برنامه اجراهای بخش تئاتر عمارت و واقعه خوانی در جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی در قزوین اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جدول اجراهای بخش تئاتر عمارت و واقعه‌خوانی در کاروان‌سرای سعدالسلطنه در ایام برگزاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی در قزوین اعلام شد.

در روز چهارشنبه / هشتم آذر ماه / تعزیه حضرت زهرا (س) توسط راوی رحمت الله متولی در ساعت 10 صبح، نمایش «سرای سعدالسلطنه و عیاران» توسط راوی پریسا سیمین مهر، در ساعت 11 صبح، در محل چهار سوق کاروان‌سرای سعدالسلطنه اجرا می‌شود.

همچنین در بخش تئاتر عمارت، نمایش «چشم اطلس» به کارگردانی سعید فشنگی در ساعت 15.30 دقیقه و نمایش «مجلس شمرکشی» به کارگردانی سینا صفری در ساعت 16 در همین مکان اجرا می‌شود.

 روز چهارشنبه در بخش تئاتر عمارت، نمایش «یوسف و زلیخا» به کارگردانی محمود موذنی در ساعت 10.30 دقیقه، نمایش «نگار» به کارگردانی مهدی روزبهانی در ساعت 11.30 دقیقه، نمایش «بازگشت به الموت» به کارگردانی محمد حسین ابراهیمی در ساعت 16.30 دقیقه، اجرا می‌شود.

در بخش واقعه‌خوانی سایر آثار شامل «نقل امیرالمومنین با روایتگری علی عظیمی، در ساعت 17.30 دقیقه، «نقل نبرد رستم و اشکبوس» با روایت مهرداد کاوسی، در ساعت 18 و «اثر «غیرت ایرانی، رزم گردآفرید و سهراب» توسط راوی جواد آقاپور در ساعت 18.30 دقیقه در حیاط مرکزی کاروان‌سرای سعدالسلطنه اجرا می‌شود.

در روز پنجشنبه / نهم آذر ماه / در بخش واقعه خوانی "لحاف ننه سرما" ساعت 10:30 صبح، در بخش تئاتر عمارت "مشت و لگد احترام‌آمیز" ساعت 11:30 صبح؛ در بخش واقعه‌خوانی "نبرد رستم با دیو سپید" ساعت 16:30 و "مجلس نامه امیرکبیر" ساعت 17:30 اجرا می‌شود.

همچنین ساعت 18 "تازیانه بهرام" و ساعت 18:30 هم "نقل موسیقیایی" اجرا خواهد شد.

دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی 8 تا 10 آذر ماه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز