خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای‌ شهر قزوین:

بازار سنتی قزوین می‌تواند به سعدالسلطنه دیگری تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۴۵۳

رئیس شورای‌شهر قزوین گفت: ما می‌توانیم با به کار بستن تمام ظرفیت در احیای بازار سنتی قزوین و حفظ اصالت فرهنگی و تاریخ آن یک سعدالسلطنه دیگر بسازیم.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی با اشاره به وضعیت بازار سنتی قزوین گفت: با تشکیل کارگروه تخصصی ایمنی بازار تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است که می‌توان به اصلاح شیرهای آب ورودی به بازار، نصب شیرهای هیدرانت و احداث ایستگاه آتش‌نشانی بازار اشاره کرد.

رئیس شورای‌شهر قزوین ادامه‌داد: البته قبول داریم که برخی کم کاری‌هایی نیز وجود دارد که بخشی به مدیران و بخشی نیز به کسبه بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه حفظ ماهیت اصلی بازار و هویت آن بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: در بخشی از کار، مسئولان باید پیگیر اجرای قانون باشند و در بخشی دیگر هم به همکاری مردم نیاز داریم لذا ما به‌عنوان نمایندگان مردم در شورای‌شهر در راستای اجرای قانون قدم‌هایی برمی‌داریم.

فرمانی همچنین خواستار تشکیل نشست مشترک برای رفع مشکلات بازار سنتی قزوین با حضور شهردار منطقه، مدیرکل میراث فرهنگی و رئیس سازمان پسماند و رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شد و گفت: لازم است گزارشات مربوط به هر بخش از بازار به شورا ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از شعارهای شورای ششم این است که می‌توانیم از دل بازار قزوین سعدالسلطنه جدیدی بیرون بیاوریم، گفت: ما می‌توانیم با به کار بستن تمام ظرفیت در احیای بازار سنتی قزوین و حفظ اصالت فرهنگی و تاریخ آن یک سعدالسلطنه دیگر بسازیم.

فرمانی تأکید کرد: هرگاه اصناف و مردم پای کار بودند، هدف‌گذاری‌های مدیران به تحقق رسیده است و هر کجا که مردم از ما دور شدند در تصمیم‌گیری‌ها به اهداف نرسیده‌ایم.

رئیس شورای‌شهر قزوین با اعلام آمادگی از نشست‌های مستمر با اصناف و بازاریان قزوین خاطر نشان کرد: این آمادگی از سوی شورای‌شهر قزوین وجود دارد که هر سه‌ماه یک‌بار با اصناف قزوین نشست داشته باشیم و درباره اجرای مصوبات شورای‌شهر قزوین به اصناف گزارش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز