خبرگزاری کار ایران

تصادف خونین در محور مواصلاتی ندوشن به میبد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۰۰

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان میبد از امدادرسانی به هفت مصدوم تصادف دو خودروی سواری در محور ندوشن به میبد خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، جواد شجاع الدینی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: طی تماس های مردمی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری سمند و وانت با یکدیگر و در پی آن مصدومیت و محبوس شدن چند سرنشین این دو خودرو بلافاصله تیم امدادونجات پایکاه کمربندی غربی شهرستان میبد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه شامگاه روز گذشته (شنبه چهارم آذرماه) در کیلومتر پنج محور ندوشن به میبد ( پل زیرگذر ندوشن ) رخ داد که منجر به مصدومیت هفت نفر و محبوس شدن دو نفر از سرنشینان خودرو سمند شده بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: دو سرنشین محبوس شده خودرو سواری سمند توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر با استفاده از ابزار تخصصی نجات رهاسازی شده و مصدومین پس از اقدامات اولیه درمانی توسط کد های امدادی سازمان اورژانس نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

این مسئول ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در رانندگی, از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره  ۱۱۲ مطلع سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز