خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

تصادف زنجیره‌ای در قزوین 10 مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۳۲۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تصادف زنجیره‌ای در اتوبان‌های اتوبان قزوین_ زنجان و قزوین_ کرج 10 مصدوم برجای گذاشت که توسط امدادگران هلال احمر به مصدومان امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین خوئینی گفت: در ساعت ۱۶:۴۶ روز گذشته گزارشی مبنی بر برخورد زنجیره‌ای ۵ خودروی سواری با یکدیگر در کیلومتر ۵۵ اتوبان قزوین_ زنجان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: این حادثه ۸ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی 2 مصدوم توسط نجاتگران و 6 مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول ادامه داد: همچنین در ساعت ۱۷:۰۶ هم گزارشی مبنی بر برخورد 3 خودرو با یکدیگر (تندر۹۰_ پراید_ ساینا) در کیلومتر ۲۰ اتوبان قزوین_ کرج به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ٢ تیم پایگاه امداد و نجات محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

خوئینی بیان کرد: این حادثه ۲ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نجاتگران جهت انتقال به مرکز درمانی به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز