خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان البرز:

رسانه‌ها برای احقاق حقوق مردم با مطالبه گری از مسئولان راهکار بخواهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۰۹۱

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، مطالبه گری رسانه‌ها را مهم و تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: مردم خط قرمز انقلاب هستند لذا هر مسئول و مدیری در هر پست و مقامی کم کاری کند، رسانه‌ها باید از او مطالبه گری کنند و این صرفا با ارائه راهکار موثر است نه تخریب.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علیرضا حیدرنیا در نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که همزمان با هفته بسیج و با حضور استاندار برگزار شد با اشاره به وظایف رسانه‌های انقلابی اظهار کرد: جریان حوزه انقلاب در حوزه رسانه باید در هر دو فضای حقیقی و مجازی، قوی شود لذا لازم است فضای رسانه توسط اصحاب رسانه انقلابی مدیریت شود.

وی با تاکید بر حضور تاثیر گذار و جریان ساز در راستای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: گاهی میان رسانه‌های داخلی شاهد اختلافاتی هستیم اما برای مقابله با جریان رسانه دشمن، نیازمند جبهه واحد رسانه‌ای هستیم که دشمن قادر به نفوذ در آن نباشد.

سردار حیدرنیا با تاکید بر توجه رسانه‌ها به امید آفرینی، گفت: در حال حاضر امیدآفرینی نیاز اصلی و اولویت نخست کشور و ملت است. در این راستا اقداماتی در دولت انجام شده که منجر به امید بیشتر شده لذا فعالان رسانه‌ای باید با تولید محتوایی که منجر به ایجاد امید در مردم شود در تلاش باشند.

این فرمانده سپاه مطالبه گری رسانه‌ها را نیز در جبهه انقلاب تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: مردم و ملت خط قرمز انقلاب هستند لذا هر مسئول و مدیری در هر پست و مقامی کم کاری کند، رسانه‌ها باید از او مطالبه گری کنند و این صرفا با ارائه راهکار موثر است نه تخریب.

سردار حیدرنیا ضمن تاکید به رسانه‌ها در ارتباط با مطالبات مردمی، افزود: مطالبه گری از مسئول با تخریب مسئول، متفاوت است. اگر مسئولی کم کار است رسانه‌ها باید ضمن مطالبه گری، حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند.

فرمانده سپاه استان البرز در بخش دیگر راجع به جنگ حماس و اسرائیل، گفت: اولین مشکل اسرائیل این است که مردم ساکن در سرزمین اشغالی به دلیل نداشتن علاقه و پیوستگی به این سرزمین به دنبال بازگشت سرزمین مادری خود هستند و طی چند سال اخیر اقدام به اخذ تابعیت کشور خود کرده‌اند.

سردار حیدرنیا با اشاره به ۴ راهبرد مهم اسرائیل برای بقای مردم خود، ادامه داد: به تمام ساکنین القا شده که امنیت کامل در این سرزمین حاکم است.

وی با اشاره به چندین موانع بکار رفته در حاشیه ٣٠٠ تا ٨٠٠ متری اطراف سرزمین اشغالی، افزود: طوفان الاقصی بزرگترین عملیاتی بود که با نفوذ در این دیواره دفاعی وارد سرزمین اشغالی شد و حماس توانست با ایجاد ناامنی، اولین راهبرد اسرائیل را به چالش بکشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی همیشه تسلط و اشراف در حوزه امنیت و اطلاعات را مهمترین ماموریت خود می‌دانست اما قادر به پیش‌بینی عملیات رزمندگان حماس با برنامه ریزی چندین ماهه نشد.

سردار حیدرنیا با اشاره به سومین راهبرد گفت: پشتیبانی و  حمایت آمریکا از امنیت و تمامیت ارضی اسرائیل نیز با عملیات حماس نشان داد به واسطه دوری مرز آمریکا و سرزمین اشغالی نیروهای آمریکایی قادر به حمایت به موقع نخواهند بود.

وی در مورد آخرین راهبرد رژیم صهیونیستی برای ایجاد امنیت سرزمین اشغالی، گفت: با وجود آموزش نظامی و تجهیزات پیشرفته در این سرزمین که اولویت مهم اسرائیل بود در مقابله با حمله حماس به عنوان یک گروه نظامی، فرصت مقابله نداشتند و این عملیات بدون شکلیک گلوله ای از طرف اسرائیل پایان یافت. اسرائیل با وجود ادعای نظامی در مقابل گروه دو هزارنفری حماس به شدت غافلگیر شد.

وی با اشاره به سانسور شدید رسانه ای داخل اسرائیل گفت که آمار و اطلاعات دقیقی از آمادگی نظامی و حضور داوطلبانه این سرزمین وجود ندارد اما شنیده شده ورود رزمندگان فلسطینی و انهدام تجهیزات به روز توسط حماس، آشوب و هراسی بزرگ در این سرزمین ایجاد کرده است.

سردار حیدرنیا در پایان تاکید کرد: بدترین شرایط ارتش هر کشوری، نداشتن شاخصه پیروزی است که امروز اسرائیل با آن درگیر شده است. به رغم سیاه‌نمایی های ضد فلسطینی اما در ۴٠ روز اخیر در تمام کشورهای دنیا از مردم فلسطین دفاع شد. اسراییل اگر جنگ را هم تمام کند سراشیبی سقوطش شروع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز