خبرگزاری کار ایران

بر اساس اعلام کارگروه خودرویی؛

آزادی تحت‌الحفظ مدیر "شرکت رضایت خودرو" به همکاری او با دستگاه قضا وابسته‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۴۳

براساس اطلاعیه جدید کارگروه خودرویی استان، آزادی تحت‌الحفظ مدیر "شرکت رضایت خودروی طراوت نوین" تا اطلاع ثانوی به همکاری وی جهت معرفی اموال مخفی و خارج از دسترس و معرفی عوامل مخل در فضای مجازی وابسته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، کارگروه شرکت‌های خودرویی استان هفدهمین اطلاعیه خود را در خصوص "شرکت رضایت خودروی طراوت نوین " صادر کرد و گفت: همکاری مؤثری توسط مدیر این شرکت برای پرداخت مطالبات مردم وجود ندارد.

با توجه به اینکه "غفاری" نه از میزان مجموع بدهی و نه از ارزش اموال خود اطلاعی ندارد و پرونده توسط بازپرس به هیأت کارشناسی با استفاده از ظرفیت کارشناسان زبده و با تجربه پرونده‌های کلان اقتصادی مرکز و دستگاه‌های اجرایی ارجاع شده ‌است، برآورد تقریبی اعضای هیأت برای اجرای کارشناسی و اعلام نظریه حدود هفت ماه است.

بنا به اقرار "غفاری" بخشی از دارایی‌های حاصل از جذب سرمایه شکات (بیش از هشت هزار میلیارد تومان) را به خارج از کشور منتقل کرده و در داخل کشور نیز به عده‌ای از اشخاص سودهای کلان و غیرمتعارف پرداخت کرده است.

آزادی تحت‌الحفظ غفاری تا اطلاع ثانوی منوط است به همکاری وی جهت معرفی اموال مخفی و خارج از دسترس و معرفی عوامل مخل در فضای مجازی که با اقدامات شیطنت‌آمیز و مجرمانه اقدام به تحریک دیگران به برگزاری تجمعات بی‌نتیجه، اخلال در نظم عمومی، نشر اکاذیب، تهدید و توهین در روند رسیدگی می‌کنند، است.

در ضمن اشخاصی که از این شرکت شکایت دارند لازم است نسبت به طرح شکایت کیفری اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز