خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۳۵۶

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی، از بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان حتما برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجیر چرخ به همراه داشته و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

سرهنگ "رضا پناهی مقدم" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت:  هم اکنون در برخی محورهای شمالی و جنوبی استان برف در حال بارش است و با توجه به پیش بینی های جوی، لازم است که رانندگان حتما برای  تردد در محورهای مواصلاتی زنجیر چرخ به همراه داشته و به توصیه های پلیس توجه کنند.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای "خوی- چالدران، شاهیندژ -تکاب، خوی- مرز رازی، پیرانشهر- مرز تمرچین، گردنه قوشچی"، گفت:  بنابراین توصیه می‌شود رانندگانی که قصد تردد در تمامی محور ها را دارند ضمن اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی، گرمایشی و برف پاک کن وسیله نقلیه، با سرعت مطمئنه و استفاده از چراغ های مه شکن تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان  در ادامه از رانندگان خواست تا رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی خودرو و نیز استفاده از زنجیر چرخ را در زمان بارش برف مورد توجه داشته  و از رانندگی با سرعت بالا و سبقت گرفتن در جاده های برفی و لغزنده، شدیداً بپرهیزند.

سرهنگ "پناهی مقدم" در پایان توصیه کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند قبل از حرکت با سامانه ۱۴۱ تماس و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز