خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

زنجیر چرخ لازمه تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۹۴۴

فرمانده پلیس‌راه آذربایجان غربی با بیان اینکه محور های مواصلاتی استان همچنان برفی و کولاکی است، گفت: تردد، خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

سرهنگ حجت مشتاق در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان صرفاً با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و نیز تردد تریلی های کفی در سطح محور ها ممنوع است.

وی بیان‌کرد: باتوجه به تداوم بارش برف در منطقه شهروندان از ترددهای غیرضروری در محورهای بین شهری خودداری کرده و تا چند روز آینده نیز سفر نکنند.

فرمانده پلیس‌راه آذربایجان غربی، با بیان اینکه نیروهای پلیس راه به‌طور مستمر در محورهای مواصلاتی حضور دارند، اظهار داشت: رانندگان هنگام تردد در جاده‌ها فاصله طولی بین خودروها را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل حرکت کنند.

سرهنگ مشتاق اضافه‌ کرد: ماموران پلیس راه در کنار راهداران و نیروهای امدادی به صورت شبانه‌روزی به رانندگان و خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: خودروهایی که هنگام بارش برف در  محورهای استان گرفتار می‌شوند و قادر به تردد نیستند شامل خودروهایی هستند که فاقد زنجیرچرخ بوده وبه آنها امدادرسانی می‌شود.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی افزود: با توجه به تداوم سامانه بارشی در راه‌های ارتباطی استان شهروندان در صورت ضرورت تردد خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی افزود با تلاش نیروهای پلیس راه و عوامل راهداری رفت و آمد در محورهای اصلی و فرعی در استان برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز