خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های کارگری استان قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۹۲۱

فرماندار شهرستان البرز گفت: در گذشته احساس می‌کردیم که با کم‌کاری‌ها شاهد تجمع پرونده‌ها در هیأت‌های اجرایی و نظارت شوراهای حل اختلاف کارگری باشیم، باید نیروهای متخصص حضور داشته باشند تا زمان رسیدگی کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم سال‌روز تصویب قانون کار، صبح امروز با حضور کارگران، بازنشستگان، نمایندگان تشکل های کارگری استان و تعدادی از مسئولین در تالار شهر الوند برگزار شد.

مصطفی غفوری در این مراسم گفت: همانطور که مطرح شد، مشکلات موجود و قوانین تصویب شده منجر به قهر با صندوق‌های رای نخواهد شد و کارگران سعی می‌کنند فرد شایسته را انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: درباره مصوبه مجلس از نمایندگان و کارشناسان دعوت می‌کنیم که جلسه تخصصی و کارشناسی برگزار شود تا به صحن مجلس منعکس شود، باید نگاه مندقی و کارشناسی داشت.

وی بیان کرد: مدیران باید این ظرفیت را ایجاد کنند که طرح مباحث کارگری به سال‌روز قانون کار یا مراسم‌های کارگری محدود نشود.ک و در ایام مختلف سال این مباحث بررسی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز عنوان کرد: شاید همه فرزندان ما و افراد بیکار نباید کارگر شوند، با توجه به دستورالعمل‌هایی که در حوزه تعاونی‌ها آمده می‌توان افرادی که سن بالاتری دارند در تعاونی‌ها یا مجموعه‌های مختلف فعال به کار شوند.

غفوری اظهار کرد: جامعه سن بالای تامین اجتماعی به تسهیلات رفاهی نیاز دارند، می‌توان بسته‌های فرهنگی و رفاهی برای بازنشستگان داشت تا از این فضای تکراری دور شوند.

وی اضافه کرد: تشکل‌های بازنشستگی و کارگری فعال‌تر و جلوتر از ما حرکت می‌کنند و آماده استفاده از نظر نمایندگان آن‌ها و پیگیری مطالب هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز