خبرگزاری کار ایران

در مرکز آموزش رزم مقدماتی احمد بن موسی (ع)؛

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه در شیراز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۲۲

مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی نیروی دریایی سپاه پاسداران به استعداد ۱۵۰۰ ورزشکار در مرکز آموزش رزم مقدماتی احمد بن موسی (ع) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سردار فخرالدین میرافضل در نشست خبری این مراسم اظهار کرد: اولین جشنواره کارکنان وظیفه سپاه در هشت رشته از روز جمعه ۲۶ آبان ماه شروع شده است.

او هدف از برگزاری اولین جشنواره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحقق منویات رهبری نسبت به موضوع سربازان و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر ارتقا توان سربازان عنوان کرد.

میرافضل با بیان اینکه ورزش هم برای سلامت جسمی و روانی و هم افزایش روحیه و ایجاد نشاط کاربرد دارد، گفت: اولین دوره از مسابقات به میزبانی نیروی دریایی سپاه تنظیم و برنامه ریزی شد که در قالب ۲۲۹ تیم از ۳۹ سازمان از سازمان سپاه از سراسر کشور در هشت رشته ورزشی به رقابت با هم می‌پردازند.

 او با اشاره به اینکه ورزشکاران شرکت کننده در این دور مسابقات نفرات برگزیده در مسابقات درون سازمانی هستند که به این مرحله راه یافتند گفت قطعا برندگان این دوره از مسابقات نیز پس از پایان مسابقات شناسایی و به مسابقات بالادستی معرفی و در آن شرکت خواهند کرد.

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه در شیراز آغاز به کار کرد

 میرافضل ضمن اعلام تقدیر از برندگان این دوره از مسابقات در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) اظهار کرد: نخبه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف نیز برای اعزام به مسابقات ارتش‌های جهان معرفی خواهند شد. 

مسئول تربیت بدنی نیروهای سپاه نیز در این نشست گفت: باید جامعه را به  سمت و سوی سلامت سوق دهیم و نخبگان ورزشی را پایش کنیم.

علی اصغر محمودی افزود: برای ما افتخار است که میزبان ۳۹ تیم‌از استان های مختلف باشیم ؛ ورزشکاران در۸ رشته ورزشی در ۱۰ محل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در کل ۲۲۸ تیم مسابقه می دهند.

او ادامه داد: این‌مسابقات طی ۳ روز آینده برگزار می شود و ۸۵ داور و اجرایی ما را در برگزاری آن کمک خواهند کرد .

 برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی مرکز رزم مقدماتی حضرت احمد ابن موسی نیروی دریایی سپاه در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز