خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه در شیراز:

جوانان موتور محرک پیشرفت و امید کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۱۴

مراسم افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامیداشت سردار شهید نادر مهدوی به میزبانی نیروی دریایی سپاه پاسداران به استعداد 1500 ورزشکار در مرکز آموزش رزم مقدماتی احمد بن موسی شیراز و با حضور سردار تنگسیری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی وظیفه سپاه، گفت: در این جشنواره قریب به 40 سازمان و رده از سپاه پاسداران در 8 رشته ورزشی و در شهری که متعلق است به سومین حرم اهل بیت حضرت احمد بن موسی (ع) است، شرکت کرده‌اند.

سردار علیرضا تنگسیری با اشاره به اینکه 160 هزار سرباز تاکنون به افتخار جانبازی نائل آمده‌اند، اظهار داشت: استان فارس 17 شهید امنیت و 20 شهید سلامت را تقدیم این نظام مقدس کرده است.

تنگسیری با یاد کردن از شهدای محور مقاومت، مردم مظلوم‌غزه و فلسطین در برابر مستکبران، تصریح کرد: بیش از ۵ هزار کودک، زن، پیر و بیمار، و بی گناهانی که در بیمارستان ها به دست صهیونیست که آمریکا و غرب جنایتکار از آنها حمایت می کنند ، شهید شدند؛ باید همه بدانیم که در این راه چون وعده خداست پس پیروزی با مسلمانان است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه مردم شیراز  مردمی ولایتمدار و مهمان‌نواز هستند، افزود: ما افتخار می‌کنیم که جوانان به عنوان موتور محرک پیشرفت کشور، مظهر قدرت و امید این کشور هستند.

وی با توصیه به جوانان برای فراموش نکردن ورزش و اینکه هیچ دینی بیش از دین اسلام به ورزش سفارش کرده است افزود: سرباز، افتخار و سربلندی کشور و بلند کننده پرچم شهداست.

تنگسیری با اشاره به اینکه این جشنواره فرهنگی ورزشی با هدف رضایت خدا، اجرای فرامین فرمانده کل قوا، برگزار می‌کنیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری همیشه بر ورزش جوانان تاکید دارند و معتقدند که میدان ورزشی هم مانند میدان جنگ تعیین کننده است.

به گفته وی، به همه نظام‌های غیر اسلامی که فقط به تربیت تک بعدی فکر می‌کنند، اسلام، معنویت یعنی روح و هم به جسم توجه دارد و ما اعتقاد داریم که یک ورزشکار، اول فکرش را آماده کند و فکر روح را آماده می‌کند و وقتی روح آماده باشد، بیش از آنچه که فکر می‌کند می‌تواند رقابت کند.

تنگسیری خطاب به ورزشکاران حاضر در این مراسم گفت: ورزش اعتماد به نفس، انگیزه دانش افروزی، انضباط شخصی را بالا می برد و شما را با سختی ها و ناملایمتی های زندگی آماده می کند.

این سردار سپاه با بیان اینکه ورزش به عنوان اصل کار یک نظامی باید در راس باشد، عنوان‌کرد: همه شما ورزشکاران که در این مسابقات شرکت کرده اید، برنده هستید و همین که به آن اقتدا کردید و حضور پیدا کردید پیروزید.

وی معتقد است در این مسابقات نباید تنها به قهرمانی فکر کنیم بلکه باید روحیه پهلوانی داشته باشیم، گفت: شما جوانانی هستید که از این کشور در مقابل دشمن دفاع می کنید.

تنگسیری از میزبانی نیروی دریایی نام احمد بن موسی که این برنامه فرهنگی ورزشی را تدارک دیده اند قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز