خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

خیران حوزه سلامت گلستان ۸۰ میلیارد تومان کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۹۵۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: طی دوسال اخیر خیران حوزه سلامت گلستان ۸۰ میلیارد تومان کمک کردند و تعداد پرستار به تخت در مراکز درمانی دولتی گلستان از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش ایلنای گلستان، سعیدگلفیروزی اظهار کرد: در حال حاضر نسبت پرستار به تخت در مراکز درمانی دولتی گلستان یک و سی و شش صدم درصد است که ۲۴صدم درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

وی افزود: تعداد کل کادر پرستاری گلستان در بخش خصوصی و دولتی ۴۷۰۶ نفر است که از این تعداد ۳هزار و ۵۱۳نفر در بخش دولتی فعالیت می کنند.

گل فیروزی با اشاره به اجرایی شدن طرح پرداخت تعرفه پرستاری پس از ۱۵سال گفت : تا کنون سه مرحله تعرفه پرستاری پرداخت کردیم و تا پایان سال نیز پرداختی خواهیم داشت.

وی با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در افزایش کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی افزود: در مدت فعالیت دولت سیزدهم تا کنون ۴۷۰ میلیارد تومان برای طرحهای حوزه سلامت و درمان ، آموزشی و عمرانی هزینه شده است.

گل فیروزی افزود: راه اندازی سه مرکز ام آر آی دولتی در گنبدکاووس، علی آباد کتول و گرگان، راه اندازی مرکز جراحی قلب نخستین بار در گنبدکاووس، راه اندازی مرکز نازایی سطح دو در گنبدکاووس و فعال کردن دوباره مرکز آنژیوگرافی غرب گلستان در کردکوی از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز