خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز صنعت و معدن انجام گرفت؛

تجلیل از صنعتگران و معدن کاران نمونه فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۷۹۹

مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن جهت تجلیل از ۶۲ برترصنعتی و معدنی در استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آیین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران نمونه استان فارس با حضور استاندار فارس، نمایندگان  شیراز و زرقان در مجلس، مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت فارس ،  رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ، روسای دستگاه های اجرایی و سایر صنعتگران و معدنکاران، سرمایه گذاران و تشکل های بخش خصوصی برگزار و از ۶۲ واحد صنعتی و معدنی  نمونه تقدیر و لوح و تندیس اهدا شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، روسای دستگاه های اجرایی با اشاره به لزوم بررسی مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و معدنکاران و بنگاه های اقتصادی گفت: رفع موانع صنعتگران و معدنکاران اهمیت بسیاری دارد، از این رو در قالب جلسات، کمیته های تخصصی، بازدید و کارگروه تسهیل و ...  به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی درجهت تحقق شعار ابلاغی مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید در استان هستیم.

حمید رضا ایزدی با تاکید بر ایجاد و فراهم کردن زیرساخت های لازم در توسعه فعالیت‌های اقتصادی افزود: توجه به شناسایی ظرفیت های صنعتی برای جذب سرمایه گذاری در استان، گسترش فعالیت شرکت های دانش بنیان برای کیفی سازی تولیدات، توسعه بازارهای داخلی و خارجی  ورونق اقتصادی امری ضروری است که وجود همدلی و ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی نیز از عوامل مؤثر در این مهم است که در استان فارس نمود دارد.

در ادامه این همایش نمایندگان بخش صنعت و معدن به ارائه نظرات و مشکلات در حوزه تولید پرداختند و درخواست های مدیران واحدهای صنعتی ومعدنی رابیان کردند.

در حاشیه این رویداد نمایشگاه یک روزه توانمندی‌های صنعتی و معدنی فارس با مشارکت بیش از ۳۰ واحد تولیدی و معدنی گشایش یافت، در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و معدنی توانمند استان فارس فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار دادند که استاندار فارس، سایر مسئولان و صنعتگران و معدنکاران از نمایشگاه بازدید و درجریان توانمندیهای تولید کنندگان قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز