خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس:

برخی مدیران میانی مانع تسریع در صدور مجوزات سرمایه گذاری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۰۹۵

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس گفت: برخی مدیران میانی استان فارس مانع تسریع در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری ‌‌می‌شوند.

به  گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس، حسین پناهی در جلسه شورای اندیشه ورز این سازمان محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن فارس گفت: براساس پایش و عارضه یابی کلینیک صنعت معدن بسیج و به منظور کمک و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، اعطای وام ویژه صنایع و معادن راکد و نیمه فعال در دستورکار سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس قرار گرفته که  تعداد 55 واحد صنعتی درخواست تسهیلات کارفرمایی با نرخ 10 تا 18 درصد نمودند و درصورت تامین اعتبار استان و داشتن سایر شرایط عمومی بانک ها اعطا می شود.

وی ‌در خصوص متقاضیان بهره مندی از تسهیلات کم بهره کارفرمایی عنوان کرد:411 واحد تولیدی صنعتی برای بهره مندی از تسهیلات کارفرمایی کم بهره نام نویسی کرده که درحال بررسی و پایش آنها هستیم و به زودی نتایج اعلام خواهد شد.

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود به کمیته استعدادیابی پرداخت و اظهار داشت: در کمیته استعدادیابی و استقرار صنایع معدنی و صنعتی اقدامات خوبی صورت گرفته است که درصورت همکاری سازمان ها و ارگان‌ های مرتبط در کمیته استعدادیابی می ‌تواند به ایجاد اشتغال و رشد تولید در استان منجر شود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم فرایند صدور مجوزات برای شروع به کار و سرمایه گذاری را در استان فارس با همکاری و هم افزایی دستگاه‌های دولتی تسریع کنیم، متذکر شد: متاسفانه در استان فارس برخی از مدیران میانی کارشکنی کرده و موجب فراری دادن سرمایه گذار و تولیدکننده از استان می شوند.

این مقام مسئول در مثالی گفت: برای مثال مجوزی که باید 15 روزه صادر می شده، بیش از چند ماه به طول انجامیده و سرمایه گذار دلسرد شده که موضوع را با مدیران ارشد استانداری فارس در میان گذاشته ایم.

به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس طی رصدهای صورت گرفته تاکنون دو دستگاه دولتی همکاری لازم در تسریع فرایند صدور مجوز را نداشته که با متولیان و مسئولان رده بالا صحبت شده و پیگیر حل آن هستیم.

اردوی راهیان پیشرفت از دیگر محورهای سخنان پناهی بود که در این خصوص گفت: به منظور آشنایی با پیشرفت ‌ها و توسعه ‌های صورت گرفته در زمینه‌ های مختلف علمی و صنعتی تاکنون سه اعزام به تعداد 210  نفر از واحدهای صنعتی پیشرو در داخل استان انجام و سه اعزام به مناطق جنوبی کشور و بازدید از نواحی صنعتی آن برنامه ریزی شده و برگزاری این گونه اردوها با قدرت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز