خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر قزوین:

راه‌اندازی موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه قزوین با جدیت دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۶۸۰

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر قزوین گفت: یکی از مباحث جدی که در شهر قزوین پیگیری می‌کنیم راه اندازی موزه خوشنویسی در مجموعه سعدالسطنه است و امیدواریم هر چه زودتر به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری با اشاره به برگزاری هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران در استان قزوین گفت: باید تلاش کنیم تا برگزاری دوسالانه در پایتخت خوشنویسی کشور امتداد داشته‌باشد زیرا بسیاری از استان‌های دیگر تلاش می‌کنند تا خود را به‌عنوان پایتخت خوشنویسی معرفی کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر قزوین افزود: باید با عزم جدی برای توسعه و تثبیت برگزاری دو سالانه ملی خوشنویسی در استان قزوین تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: امسال شاهد اجرای یک تجربه موفق در ایام محرم با نمایش آثار اساتید خوشنویسی شهر قزوین با موضوع اباعبدالله الحسین (ع) بودیم که در تابلوها و بیلبوردهای سطح شهر اکران شد و درواقع یک نگارخانه به سطح شهر داشتیم.

اللهیاری اضافه‌کرد: در این راستا می‌توانیم آثار خوشنویسی برتر سال‌های گذشته را در ایام برگزاری دوسالانه به میزبانی قزوین در بیلبوردهای سطح شهر اکران کنیم.

اللهیاری گفت: پیشنهاد می‌شود برای عمومیت بخشی و معرفی هر چه بهتر هنر خوشنویسی در بین آحاد مردم، تعداد زیادی از خوشنویسان و هنرجویان سطح استان در یک فضای عمومی در ایام برگزاری دو سالانه با موضوع خاصی کتابت کنند که این امر نشان دهنده توسعه آموزش هنر خوشنویسی در بین نسل جوان هم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز