خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت تاکید کرد؛

لزوم اجرای دستورالعمل جدید شورای مبارزه با مواد مخدر در شفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۴۶۶

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه برای مبارزه با مواد مخدر کار فرهنگی باید در دستور کار باشد، گفت: دستورالعمل جدید شورای مبارزه با مواد مخدر در روستاها در اسرع وقت اجرایی شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی نقدی امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: بخشداران با همکاری دهیاران در راستای مبارزه با سو مصرف، عرضه و کشت موادمخدر در سطح روستاها اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار شفت با تأکید بر اینکه بهترین شیوه مقابله با انواع مواد مخدر آگاه سازی اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌ها و جوانان با آثار سو مصرف این مواد است، افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه آموزش در روستاهای هر دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب این شهرستان آغاز شده است.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شفت با اشاره به دستورالعمل شورای مبارزه با مواد مخدر «یاری‌گران زندگی» گفت: تاکنون شورای مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان‌ها بوده و از امروز کارگروه یاری‌گران زندگی با همکاری اعضا در سطح روستاها اجرایی می‌شود و احکام اعضا صادر شده است.

فرماندار شفت ادامه داد: دستورالعمل «یاری‌گران زندگی» به طور جدی پیگیری و در روستاها با همکاری شوراها، دهیاران و پایگاه‌های مقاومت اجرایی شود و در جلسات بعد دستاوردهای این دستورالعمل را بررسی خواهیم کرد.

نقدی با اشاره به اینکه دهیاران در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با مواد مخدر در روستاها نهایت همکاری را داشته‌اند، از آمادگی کامل دهیاری‌های شهرستان در گسترش آموزش‌ها خبر داد.

وی تاکید کرد: ضروری است در روستاها توسط دهیاران با هماهنگی بخشداری‌ها جلساتی برای فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر برای خانواده‌ها برگزار گردد تا سبب ایجاد آشنایی بیشتر مردم در تمام سطوح اجتماعی درخصوص این مساله مهم شود.

نقدی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان باید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارند و باید از ظرفیت آنها در این شهرستان استفاده شود.

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی و پیشگیری مؤثرترین راه مقابله و مبارزه با مواد مخدر است، تصریح کرد: در این زمینه لازم است تمامی اعضا با تمام همت و اراده جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و آحاد جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان از عواقب سو مصرف مواد مخدر تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز