خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارشاد:

استفاده از سلایق سیاسی مختلف در رسانه‌ها به توسعه کشور کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۷۶

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بهره‌مندی از طیف‌های مختلف و سلایق سیاسی در رسانه‌ها به رشد و توسعه کشور کمک می‌کند اما برنامه‌ریزی در موضوعات رسانه‌ای باید حول محور وحدت و پرهیز از چنددستگی و سیاست‌زدگی باشد.

به گزارش ایلنا، مسعود میرزاپور، معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به‌منظور پیگیری امور صنفی اصحاب رسانه و کانون‌های آگهی و تبلیغات استان، با فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گفت: عدالت فرهنگی در حوزه رسانه‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغات باید در عمل نشان داده شود تا خبرنگاران و فعالان تبلیغاتی با فراغ بال و بدون دغدغه بتوانند رسالت فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهند.

فرشاد مهدی‌پور عنوان کرد: بررسی اصلاح اساس‌نامه خانه مطبوعات، مراحل انتهایی خود را طی می‌کند و به‌زودی شاهد انتخابات این خانه در مراکز استان‌ها خواهیم بود.

وی همچنین با تأکید بر تسهیل امور اقتصادی اصحاب فرهنگ و رسانه گفت: تلاش همکاران ما در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری با حوزه‌های وابسته، با حفظ حدود، قوانین و دستورالعمل‌های بالادستی است.

ارشاد قزوین از برگزاری پرشور انتخابات خانه مطبوعات حمایت می‌کند

معاون فرهنگی رسانه‌ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش مجموعه معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در حوزه حمایت از رسانه‌ها و تقویت اقتصاد فرهنگی گفت: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در موضوع رسانه‌ها ایجاد حلقه‌های مشترک بین فعالان این حوزه و تعریف رویدادهای وحدت بخش است.

مسعود میرزاپور افزود: توجه به دغدغه‌های اولیه اصحاب خبر، رسانه و مطبوعات، اولویت اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و امیدواریم با همراهی همه فعالان رسانه‌ای و تبلیغاتی، پس از برگزاری انتخابات خانه‌ مطبوعات، در سایه اقدامات صنفی، شاهد رویدادهای خوب و اثربخشی برای فعالان این حوزه باشیم.

وی از آمادگی کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برای حمایت در برگزاری انتخابات پرشور خانه مطبوعات استان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز