خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

مراسم تشییع هشت شهید گمنام در قزوین برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۰۴

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: در 26 آذر و مصادف با سال‌روز شهادت حضرت زهرا (س) 280 شهید گمنام در سراسر کشور تشییع می‌شوند و قزوین هم از هشت شهید استقبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ محمد امیری مقدم در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس که صبح امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام در ایام فاطمیه همزمان با سایر استان‌ها در قزوین هم برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: 17 آذر ماه هشت شهید گمنام به استان تحویل داده خواهند شد و شهدا از میدان میرعماد تا محل برگزاری نماز جمعه همراهی می‌شود؛ همچنین برای برگزاری استقبال شایسته وظایف مشخص شده  و سپاه مسئول اجرایی خواهد بود.

وی عنوان کرد: برای روز تشییع برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده که گلباران مزار شهدا، رژه، استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانشجویی، برگزاری مسابقه عکاسی و پوشش رسانه‌ای ازجمله آن‌ها است.

این مسئول اظهار کرد: درحال حاضر 43 یادمان شهدا در استان داریم که مراحل ساخت همه آن‌ها به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: برای سال جاری تدفین شهدا در 8 نقطه تصویب شده که شامل محوطه استانداری، مجتمع شمیم کوثر، پارک نماز شهر الوند، پارک لاله شهر ارداق، شهرک یحیی آباد، روستای آقابابا، روستای بکندی و شهر سیردان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز