خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

در هر شهرستان دست کم یک شعبه اخذ رای ویژه بانوان راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۱۶۱

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: در هر شهرستان دست کم یک شعبه اخذ رای ویژه بانوان برای انتخابات پیشرو راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، احسان یاوری در جلسه ی ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد: در حال حاضر در برخی از شهرستان های استان شعب اخذ رای ویژه ی بانوان پیش بینی شده اما تلاش ما بر این است که در تمامی شهرستان های استان این اقدام انجام شود.

وی با اشاره به موضوع ضرورت آنتن دهی شعب اخذ رای در زمان انتخابات، افزود: به رغم کوهستانی بودن استان و مشکلاتی که وجود دارد باید ترتیبی اتخاذ شود که تا حد امکان شعبه ی آفلاین در روز انتخابات نداشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان آموزش صد در صدی را برابر پیروزی صد در صد دانست و گفت: مادامی که بتوانیم آموزش تاثیر گذاری برای رای دهندگان و عوامل اجرایی داشته باشیم با کمترین چالش روبرو خواهیم بود.

معاون استاندار تاکید کرد: آموزش ها باید براساس قوانین مصوب برای انتخابات باشد که در این مسیر هم مردم و هم عوامل برگزار کننده باید به وظایف خود مطابق قانون آگاهی داشته باشند.

یاوری بر تعامل و همکاری کمیته های مختلف ستاد انتخابات از جمله کمیته آموزش و اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: محتواهای آموزشی با موضوع قوانین انتخاباتی در قالب های رسانه ای مختلف تا زمان شروع انتخابات برای افزایش سواد انتخاباتی مردم تهیه و بین عموم منتشر شوند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز