خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری اردبیل:

میزان تشکیل پرونده ها در خصوص برخی از آسیب های اجتماعی در شأن مردم ولایی اردبیل نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۰۹۱

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: میزان تشکیل پرونده ها در خصوص برخی از آسیب های اجتماعی در شأن مردم ولایی اردبیل نیست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در ابتدای همایش توسعه حل اختلاف استان اردبیل با قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان توسعه حل اختلاف استان در ترویج و توسعه صلح و سازش در جامعه اظهار داشت: میزان مختومه شدن پرونده ها با صلح و سازش در پرونده های ارجاعی به توسعه حل اختلاف نشان دهنده این موضوع است که خانواده بزرگ و وزین توسعه حل اختلاف نقش بسیار مهم و ارزنده ای در صلح و سازش در بین شهروندان  داشته است. به خصوص  اقدام شاخص واحد های مصالحه در اخذ رضایت از اولیای دم در پرونده های قصاص نشان دهنده عملکرد قابل تحسین مسئولان و  کارکنان توسعه حل اختلاف است.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان تشکیل پرونده ها در خصوص برخی از آسیب های اجتماعی در شأن مردم ولایی و حسینی اردبیل نیست گفت: باید نهاد های فرهنگی و دستگاه های مرتبط اقدامات و برنامه ریزی های تأثیرگذار و بیش از پیش در مقابله و پیشگیری از این آسیب ها به ویژه در بحث اختلافات خانوادگی و طلاق داشته باشند.

تکریم ارباب رجوع، ارایه خدمت صادقانه  بر مدار قانون و نیز استفاده از ظرفیت های فن آوری نوین در جهت تسریع و تسهیل در رسیدگی به امورات مردم از دیگر توصیه های مقام عالی قضایی استان در این مراسم بود.

در پایان این از قضات و کارکنان نمونه توسعه حل اختلاف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز