خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

وصول مطالبات شهرداری از دانه‌درشت‌ها به صورت جدی پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۰۳۴

شهردار کرج با تاکید بر وصول مطالبات شهرداری از دانه‌درشت‌ها، گفت: بعد از مشخص شدن لیست بدهکاران عمده، هفته به هفته بررسی می‌شود که چقدر از این بدهی‌ها توسط مدیران وصول شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد کیانی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور عمار ایزدیار عضو شورای شهر کرج برگزار شد با اشاره به اینکه بند «ت» باید مورد توجه مدیران شهری قرار بگیرد، اظهار داشت: کرج در این خصوص رتبه ممتازی در کشور دارد اما اگر بخواهیم به این آمارها اکتفا کنیم آسیب می‌بینیم.  

وی بیان کرد: برای این‌کار باید به طور جدی وقت گذاشت، مدیران از دستگاه‌های نظارتی خود بخواهند پای کار بیایند.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: نکته‌ای که مدیران باید درنظر بگیرند بهره بردن از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی است. با استفاده از این ابزارها می‌شود درصد مشارکت شهروندان در برنامه‌های مورد نظر را دوچندان کرد.  

کیانی در بخش دیگری با بیان اینکه مطالبات شهرداری از دانه‌درشت‌ها باید وصول شود، گفت: دانه درشت‌ها مشخص هستند. موضوع مطالبات شهرداری از بدهکاران عمده هم بحث دیگری است که باید به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: بعد از مشخص شدن لیست بدهکاران عمده، هفته به هفته بررسی می‌شود که چقدر از این بدهی‌ها توسط مدیران وصول شده است.  

شهردار کرج در شورای برنامه‌ریزی به موضوع دستفروشی و سد معبر هم اشاره کرد و گفت: اخیرا دادستان بیاناتی داشتند، ابتدا وظیفه دارم از زحمات ‌و تلاش همکاران تشکر کنم. اما این‌ها کافی نیست. شما تنها مدیران روز نیستید. باید شب هم فعالیت داشته باشید و شهر را به دقت زیرنظر بگیرید.  

کیانی یادآور شد: در ساعات‌ پایانی شب، شهر در تصرف برخی‌ دستفروشان قرار می‌گیرد که اغلب از محمدشهر و شهرهای اقماری می‌آیند. این اتفاق در شأن این کلانشهر نیست. بعد از ساعت اداری و در ساعات پایانی شب نباید شهر رها شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز