خبرگزاری کار ایران

۲۸ روستای بخش "سرفیروزآباد" کرمانشاه از نعمت آب سالم برخوردار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۶۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال ۲۸ روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه از نعمت آب سالم برخوردار می شوند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، رضا داوودی با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان، اظهار کرد: در همین راستا آبرسانی به روستاهای بخش سرفیروزآباد در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال به ۲۸ روستای این بخش آبرسانی می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به آبرسانی به این روستاها از طریق مجتمع آبرسانی امام علی(ع) یک، از پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه خبر داد.

داودی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به مجتمع امام علی(ع) یک شهرستان کرمانشاه در بخش مخازن و حفر یک حلقه چاه ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی عنوان کرد: جهت تامین آب شرب ۲۸ روستای بخش سرفیروزآباد با ۵۲۶ خانوار، احداث ۱۵ باب مخزن با مجموع حجم ۷۵۰ مترمکعب، چهار باب موتورخانه، اجرای خطوط انتقال به طول ۴۷ هزار و ۶۱۴ متر و شبکه توزیع به طول ۲۰ هزار و ۲۰۰ متر در دستور کار قرار گرفته است.

داودی خاطرنشان کرد: تاکنون عملیات ساخت مخازن و حفر چاه در این پروژه تکمیل شده و عملیات لوله گذاری و احداث موتورخانه نیز با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

داوودی ابراز امیدواری کرد، با تجهیز ایستگاه‌های پمپاژ، این ۲۸ روستا که عمدتا تاکنون هیچگونه تاسیسات آبرسانی نداشته‌اند، تا پایان سال از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز