خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان:

۱۱۲ هزار نفر متقاضی ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن استان تایید نهایی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۲۳

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۱۲ هزار نفر متقاضی ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن استان حائز سه شرط اولیه هستند که در این راستا سه هزار و ۲۰۰ هکتار زمین نیاز است.

به گزارش ایلنا، بهزاد شاکرمی روز شنبه - سیزدهم آبان ماه - در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: در طرح جوانی جمعیت از مجموعه ۱۱ هزار و ۵۴۷ متقاضی ثبت نام شده تعداد ۲ هزار و ۶۳۶ متقاضی تایید نهایی شده اند، همچنین پنج هزار و ۳۳۱ متقاضی نیز دارای سه شرط اولیه هستند.

وی افزود: از این تعداد ۲۷۳ قطعه به متقاضیان در شهرهای بروجرد ، الیگودرز و پلدختر اختصاص یافت که در این راستا ۴۶۰ هکتار مورد نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: همچنین در بخش مسکن حمایتی طرح نهضت ملی ۱۱ هزار و ۹۵۱ واحد به بانک معرفی شده اند که یک هزار و ۹۸۳ واحد دارای قرارداد مشارکت هستند.

شاکرمی گفت :همچنین ۳۱۰ هکتار در محدوده شهری پیش بینی و ۱۴ هزار و ۸۰۰ واحد انجام شده و ۲ هزار و ۸۹۰ هکتار اراضی برای ایجاد ۹۷ هزار و ۲۰۰ واحد مورد نیاز است.

وی یادآور شد: در بخش خودمالک شهری خارج بافت ۹ هزار و ۴۴۱ واحد به بانک معرفی شده که ۲ هزار و ۹۱۹ واحد دارای قرارداد مشارکت می‌باشند، همچنین در بخش خودمالک شهری داخل بافت ۲۲۲ واحد به بانک معرفی شده که ۲۲۰ واحد دارای قرارداد مشارکت و در بخش روستایی ۱۰ هزار و ۸۸۹ واحد به بانک معرفی شده که ۶ هزار و ۳۳۰ واحد دارای قرارداد مشارکت می‌باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: تنها بانک مسکن در مسکن حمایتی و بازآفرینی شهری نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت اقدام کرده و تعداد ۴۷۲ واحد نیز از پروژه‌های بنیاد مسکن به بانک ملی معرفی شده است، همچنین در بخش خود مالک شهری بانک‌های مسکن ، ملت ، ملی و صادرات عملکرد داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز