خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

پیروزی نیروهای حماس و غزه ارث رزمندگان دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۳۹

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیروزی نیروهای حماس و غزه در طوفان‌الاقصی ارث رزمندگان دفاع مقدس است، گفت: در این روزها اتفاقات عجیب‌تری از جنس مقاومت رخ داده که از رزمندگان و شهدا به ارث رسیده و حماس حماسه‌ای آفرید که در دنیا ماندگار شد.

به گزارش خبرنگاران ایلنا، سردار سرتیپ احمدرضا رادان در جریان سفر به استان مرکزی و در مراسم یادواره 218 شهید فرماندهی انتظامی این استان که در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد، افزود: الگوی دفاع مقدس عامل پیروزی‌ حماس و مقاومت در مقابل با اسرائیل جنایتکار است.

وی ادامه داد: حماس عملیاتی را انجام داد که امروز تمامی کسانی که صاحب سبک و ایده نظامی هستند از این اتفاق انگشت تعجب به دهان دارند. رزمندگان حماس از 7 لایه اطلاعاتی و امنیتی و معابر پیوسته عبور کردند، 40 تا 50 کیلومتر پیشروی کردند، کشتند و اسیر از دشمن گرفتند، توانستند بازگردند و اسیرها را نیز برگردانند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن صهیونیستی مدعی بود اگر در آسمان سرزمین اشغالی حتی کبوتر هم امکان پرواز ندارد، مگر در چتر اطلاعاتی و دیده‌بانی آنها باشد. اسرائیل منظومه اطلاعاتی خود را به رخ جهانیان می‌کشید و مدعی بود هیچ کسی را یارای مقابله نظامی و اطلاعاتی با آنها نیست.

سردار رادان تصریح کرد: رزمندگان غزه در عملیاتی تمامی جهانیان را متحریر کردند. بر این اساس امروز به مردم غزه مظلوم نمی‌گوییم، بلکه مظلوم مقتدر می‌گوییم، اما به دشمن ظالم ضعیف می‌گوییم و به همین علت هیچ زمانی هیچ رزمنده‌ای در برابر خود مانعی را بزرگ نمی‌داند.

وی به تأثیرپذیری رزمندگان جهان اسلام از یکدیگر اشاره کرده و بیان داشت: رزمندگان حزب‌اله برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان یمن برگرفته از رزمندگان حزب‌اله هستند و این مکتب همواره منتقل کننده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: تا جبهه ظلم و ستمگری و جبهه حق وجود دارد، این حق و باطل همواره روبروی هم قرار دارند. زمانی می‌شود این برابری را تبدیل به قدرت برتر کرد که امام، امت و مکتب در کنار یکدیگر قرار گیرند.

سردار رادان ابراز داشت: در جنگ 8 سال دفاع مقدس فراموش نمی‌شود که تمامی جهانیان در برابر ایران قرار داشتند و موشک‌ها و هواپیماها و تانک‌های به رژیم بعث اهداء می‌کردند. اما همگی دشمنان در برابر یک شب عملیات که با رمز «یا زهرا» برگزار می‌شد، در تسخیر رزمندگان درمی‌آمدند.

وی اضافه کرد: رزمندگانی که در غرب کشور کوه‌ها را به تسخیر خود درآوردند و در جنوب کشور نیز محورهای مختلف تسخیر عزم و اراده آنها شد و در عملیات‌های کربلاها و والفجرهای مختلف حضور داشتند. این اثر وجودی شهدا است که می‌تواند همگان را به تسخیر و حیرت درآورد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اتفاقات ماه آبان در بازه زمانی انقلاب اسلامی گفت: حماسه‌سازی شهید حسین فهمیده، شهید قاضی طباطبایی و مبارزه با استکبار جهانی بخشی از رویدادهای این ماه است که باید برای نسل جوان تبیین شود.

سردار رادان با بیان اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد، افزود: شب گذشته در شهرستان بمپور در درگیری بین گروهک تروریستی جیش‌الظلم‌ با گشت‌های انتظامی پلیس 4 افسر و درجه‌دار نیروی انتظامی مجروح و یک نفر نیز به شهادت رسید. این شهدا پیوسته وجود دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز