خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان:

دستگاه‌های اجرایی اصل بی‌طرفی در انتخابات را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۴۸۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: از این‌رو رعایت اصل بی‌طرفی و حق‌الناس در انتخابات از جمله مجلس شورای اسلامی مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش ایلنا، احمد ریواده شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان آرادان افزود: ستادی به منظور استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات به زودی تشکیل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: تامین نیروی انسانی در بخش درمان در دستور کار است و این موضوع هم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: هر مسئول ضعیف عمل کند به پای نظام نوشته می‌شود از اینرو ضرورت دارد پاسخ به موقع به مشکل مردم مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات در تراز انقلاب اسلامی طبق مر قانون و چهار راهبرد انتخاباتی محور عمل است.

معاون استاندار: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان اصل بی‌طرفی در انتخابات را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ادامه گفت: ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در این استان از دولت‌های قبل وجود دارد که برای تکمیل آنها ۵۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است از این رو ناچار به اولویت بندی هستیم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان، دستگاه‌های اجرایی طرح‌های در اولویت را با رویکرد نیازهای مردمی ارائه کنند.

ریواده تصریح کرد: فقط در یکی از طرح‌ها یعنی آزاد راه حرم تا حرم بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال مطالبات پیمانکار است.

وی تاکید کرد: مسوولان طی ۲۴ ساعت آینده طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت هر شهرستان را برای تکمیل اعلام کنند.

ریواده همچنین اضافه کرد: اجلاسیه شهدا با محتوا و برنامه‌ریزی مناسب و استقبال پرشور مردم در چهار شهرستان استان از جمله آرادان برگزار شده تا مقدمه‌ای برای برپایی کنگره سه‌هزار شهید استان سمنان در سال آینده باشد.

وی تاکید کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشی مهم در امیدافزایی دارد و باید این مهم مورد توجه باشد.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و اهتمام دولت سیزدهم و شخص آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بر اجرای این طرح، افزود: سمنان سومین استان کشور در انعقاد قرارداد برای اجرای عملیات عمرانی است.

آرادان شهرستان غربی استان سمنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز