خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم:

پشتیبانی از تلاش‌های شهردار، زمینه‌ساز رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه کاشان است

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۷۳

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: دستاوردهای مدیریت شهری کاشان تحسین برانگیز است، لذا تمامی دستگاه های اجرایی شهری باید پشتیبان و یاری رسان حرکت جهادی شهردار تا رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه کاشان باشند.

 به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد در حاشیه آیین تجلیل از مدیران شهرداری کاشان در خانه ملل (خانه تاریخی آل یاسین) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت : شهری همچون کاشان با پیشینه هفت هزار ساله، که از گذشته‌های دور در هنرهای مختلف پیشگام و پیشرو بوده، با وجود این امروز تا رسیدن به قله پیشرفت و توسعه در حد مطلوب آن، فاصله بسیار دارد.

وی تصریح کرد : اینجانب هم باید به سهم خودم بتوانم شرایط بهتری از نظر انسجام شهری برای رسیدن به قله های مختلف پیشرفت و توسعه فراهم آورم، لذا حضورم در جمع مدیران بخش های مختلف مدیریت شهری برای تشکر از دستاوردهایی است که در طول یکی دو سال گذشته چهره شهر را دگرگون ساخته است.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر ضرورت قدرشناسی از نعمت سلامت و تندرستی اظهار امیدواری کرد : در سال95 که متبرک به نام بانوی دوعالم است، تحت عنایات ایشان در سایه سار ولایت با سربلندی این مسیر مسئولیت پذیری و تعهد به خدمت را  تا رسیدن به سرمنزل مقصود طی کنیم.

گفتنی است آیین تجلیل از مدیران شهرداری کاشان به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شهردار و مدیران خانواده بزرگ شهرداری کاشان در رده های مختلف مسئولیتی به میزبانی خانه ملل (خانه تاریخی آل یاسین) برگزار شد.

ایراد سخنرانی توسط رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه اجرای نمایش طنز به سرپرستی محسن بلوری و نیز موسیقی سنتی از جمله ویژه برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز