خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا فارس خبرداد؛

کلاهبرداری 4 میلیاردی به بهانه خرید برنج محلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۳۹۲

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که از شهروندان شیرازی حدود 4 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ امیرحسین سلیمانی، اظهار کرد: مأموران پلیس فتا در پی دریافت چندین شکواییه پیرامون کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پس از اینکه شکات اقدام به درج آگهی فروش برنج محلی در یکی از سایت‌های آگهی محور کرده بودند، فردی با برقراری تماس و جلب اعتماد شکات و واریز مبلغ اندکی به عنوان بیعانه، محصول مورد نظر را دریافت و پس از اینکه برنج‌های محلی را دریافت می‌کرده است دیگر پاسخگوی تماس و پیام‌های شکات برای واریز مابقی پول نبوده است.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی توسط مأموران این پلیس، متهم در کمترین زمان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شیراز دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه متهم تا کنون با همین شگرد از چندین نفر 4 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، گفت: شهروندان در خرید و فروش از طریق سایت‌های آگهی محور با دقت و حساسیت بیشتری اقدام کنند.

سلیمانی گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه مورد مجرمانه و مشکوک در فضای مجازی می‌توانند آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز