خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس خبر داد؛

درآمد هزار و 522 میلیارد ریالی شهرداری فردیس در مهرماه 1402

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۲۳۳

شهردار فردیس از افزایش 237 درصدی درآمد وصولی مدیریت شهری نسبت به بازه زمانی سال گذشته به مبلغ هزار و 522 میلیارد ریالی مدیریت شهری در مهرماه امسال، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه درآمد وصولی شهرداری فردیس در مهر ماه سال جاری حدود یکهزار و 522 میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: درآمد این شهرداری در بازه زمانی مشابه سال گذشته حدودا 642 میلیارد ریال بوده است که این مهم از افزایش 237 درصدی درآمد در سال جاری خبر می دهد.

وی در ادامه افزود: مدیریت شهری فردیس به کسب درآمد از حوزه‌های نوسازی، ارزش افزوده، عوارض خودرویی، پسماند و ... به عنوان درآمدهای پایدار توجه ویژه‌ای دارد که خوشبختانه در این رابطه نیز افزایش درآمد چشمگیری داشته‌ایم.

شهردار فردیس افزایش درآمدهای پایدار را حاصل تلاش مجموعه مدیریت شهری، مشارکت شهروندان، حمایت اعضای شورای شهر و توجه ویژه همکاران ذکر کرد و گفت: این موضوع نشان‌ دهنده این است که شهرداری دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است و می‌توان با تمهیدات پیش‌بینی‌شده در ماه های آینده عملکرد بهتری رقم زد.

وی در بخش دیگری با اشاره به درآمد و هزینه شش ماهه ابتدای سال جاری شهرداری فردیس، اضافه کرد: بودجه مصوب سال جاری حدودا 19 هزار و 800 میلیارد ریال است که درآمد وصولی شهرداری در شش ماهه ابتدای سال جاری حدودا 8 هزار و 601 میلیارد ریال بوده است که این آمار نشان دهنده رتبه اول درصد جذب درآمد شهرداری فردیس میان شهرداری های استان البرز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز