خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی دستور تعقیب خاطیان فوت کودک در شهرک شاهد را صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۶۶

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه تعقیب و مجازات خاطیان و مقصران حادثه ناگوار حمله سگ‌های بلاصاحب به دختر بچه سه ساله در شهرک شاهد ارومیه را با جدیت در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی‌، ناصر عتباتی روز جمعه در این دستور از دادستان ارومیه خواسته است تا با بررسی دقیق و فوری موضوع فوت کودک سه ساله که به تایید پزشکی قانونی هم رسیده، افراد و مسوولانی که مرتکب سهل انگاری یا ترک فعلی شده‌اند، تحت تعقیب قرار دهد.

وی با ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار و تسلیت به خانواده این کودک بر اقدام عاجل و ورود قاطع به موضوع تاکید کرد و گفت: هر کسی و یا هر مقامی که مقصر تشخیص داده شود، باید با او برخوردهای قاطع قانونی معمول صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تذکر جدی به مسوولان و متولیان امر اظهار کرد: جلوگیری از اتفاقات مشابه باید با جدیت انجام و نظارت مستمر و مداوم دادستانی در این خصوص باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته یک دختر سه ساله در شهرک شاهد ارومیه بر اثر حمله سگ‌های بلاصاحب جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز