خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حراست وزارت تعاون:

دولت برای مقابله با فساد عزم جدی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۶۳۲

رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت برای مقابله با فساد عزم جدی دارد و مهمترین مأموریت دولت است، گفت: باید مسیرهای منتهی به فساد در بدنه اجرایی کشور مسدود شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احمد هاشمی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی، افزود: در مبارزه با فساد به دنبال شعار دادن و آمار نیستیم. مسیرهای منجر به وقوع فساد در جامعه قابل شناسایی است.

وی ادامه داد: در این رابطه باید همگی دست به دست یکدیگر دهیم تا جلوی مسیرهای منتهی به وقوع فساد گرفته شود. اگر رویه‌های منتهی به فساد اصلاح نشود طبیعی است و این احتمال وجود دارد که سالم‌ترین مسئول به نحوی به فساد آلوده شود، چرا که انسان ممکن‌الخطا است.

رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تعامل با نهادهای نظارتی و امنیتی شد و اظهار داشت: بسیاری از مسائل با صحبت کردن و توضیح دادن برطرف خواهد شد و نیازی به مکاتبه، سندسازی و تشکیل پرونده نخواهد بود.

هاشمی با تأکید بر اینکه حوزه صندوق‌های بازنشستگی یکی از مهمترین چالش‌های امنیتی کشور است، تصریح کرد: تجمیع و اتخاذ سیاست واحد با انجام اصلاحات و اجرای آن از طریق سامانه موجب کاهش این چالش خواهد شد که در دستور کار قرار دارد.

وی به اتفاقات اقتصادی که در کشور شکل گرفته است نظیر کنترل تورم، سیاست خارجی، افزایش حقوق کارگران، ارائه خدمات رفاهی به مخاطبین و ... اشاره کرده و بیان داشت: وزارت تعاون افزون بر 55 میلیون نفر مخاطب دارد که باید از بهترین خدمات برخوردار شوند.

رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه برای مقام عالی وزارت، از اهمیت خاصی برخوردار است و این جلسات باید مستمر و با حضور اعضای مربوطه تشکیل شود تا دستاوردهای مثبتی داشته باشد.

هاشمی هم‌افزایی، تعامل بین‌بخشی و تبادل نظرات را از نخستین ثمرات تشکیل این جلسات برشمرد و ابراز داشت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز باید جامعه هدف وزارتخانه را تحت پوشش قرار داد و تشکیل این جلسات گامی جهت معرفی مجموعه هایی است که باید در حوزه مسئولیت های اجتماعی مورد توجه قرار گیرند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز