خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام ۵۷ داوطلب نمایندگی مجلس در سیستان و بلوچستان قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۲۱۶

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد که در مجموع، مراحل ثبت نام ۵۷ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان قطعی شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا شهرکی بیان کرد: فرآیند قطعی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز ۲۷ مهرماه از ساعت هشت تا ۱۸ به صورت الکترونیک آغاز شده و این فرآیند تا سوم آبان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پایان روز سوم آبان ماه سالجاری مهلت دارند تا در مدت زمان باقی مانده، ثبت نام خودشان را در سامانه قطعی کنند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سیستان و بلوچستان به آخرین جزییات از مراحل ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی این استان اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان روز گذشته ۵۷ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت نام خود را قطعی کردند که در بین ثبت‌نام‌شدگان یک نفر از نمایندگان فعلی مردم استان در مجلس شورای اسلامی است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در حوزه انتخابیه زاهدان، پنج نفر در حوزه ایرانشهر، پنج نفر در حوزه سراوان، چهار نفر در حوزه خاش، پنج نفر در حوزه چابهار و ۱۰ نفر هم در حوزه انتخابیه سیستان ثبت‌نام کرده‌اند.

شهرکی گفت: از مجموع افراد ثبت‌نام‌کننده تاکنون ۶ نفر خانم و ۵۱ نفر آقا هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز