خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان:

زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در سمنان فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۴۹۰

استاندار سمنان گفت: زیر ساخت‌های لازم انتخابات فراهم است و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری آن بکار گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محمدرضا هاشمی در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات و هیات نظارت استان سمنان بر  رعایت قانون و اصل بی طرفی در انتخابات برای افزایش اعتماد عمومی ومشارکت مردم تاکید کرد.

هاشمی گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت از راهبرد‌های انتخاباتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید با وفاق و همدلی دستگاه‌های اجرایی هر چه بهتر محقق شود.

حجت الاسلام عربی رئیس دفت نظارت و بازرسی برانتخابات استان نیز انتخابات را از مظاهر قدرت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: برای انتخاب اصلح هیات‌های نظارت و اجرایی هریک باید به وظایف قانونی به خوبی عمل کنند.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به آغاز ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح پنج شنبه ۲۷ مهرماه گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات طبق اطلاعیه شماره ۸ صددرصد الکترونیک خواهد بود.

ریواده با اشاره به آمادگی مطلوب استان در تامین زیرساخت‌های لازم افزود: پانزده فرایندانتخابات قبل از انتخابات و بیست و پنج فرایند در حین انتخابات اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز