خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پیگیری مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل کشور:

قانون مبارزه با مواد مخدر اصلاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۳۵۲

مدیر کل پیگیری مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل کشور گفت: اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته، قانونی که بیشتر بازدارنده خواهد بود و قاچاقچیان را زمین گیر می‌کند.

به گزارش ایلنا از همدان، نادعلی اُمّی صبح امروز در جلسه رصد و بررسی پرونده‌های موضوع موادمخدر استان همدان اظهار کرد: یکی از راهکارهای اساسی برای ضربه زدن به قاچاقچیان مواد مخدر و روانگردان، شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر از طریق کمیته‌ای با همین نام است تا با ضربه زدن به دارایی‌های آنها راه خرید و فروش سوادگران مرگ بسته شود.

وی افزود: اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر نیز در دستور کار مرکز قرار گرفته، قانونی که بیشتر بازدارنده خواهد بود و قاچاقچیان را زمین گیر می کند.

مدیر کل پیگیری مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل کشور ادامه داد: با وجود نقص در قوانین فعلی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، خوشبختانه اقدامات قضایی مجموعه دادسرای همدان برای شناسایی اموال قاچاقچیان با هدف ضربه زدن به بنیان های مالی آنان قابل تقدیر است.

دادستان همدان نیز گفت: متاسفانه قوانین مبارزه با مواد مخدر برای ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان نواقص و اشکالات بسیار دارد و آن گونه که باید بازدارنده نیست.

حسن خانجانی افزود: این مهم مستلزم برنامه‌ریزی و رفتن قانون گذار به سمت وضع یا اصلاح قوانین موجود با نظر کارشناسان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز