خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک‌ علم و فناوری استان:

دانش‌بنیان‌های قزوین رشد 52 درصدی پیدا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۴۸۲

رئیس پارک‌ علم و فناوری استان قزوین گفت: پارک علم و فناوری قزوین در جایگاه هشتم کشور قرار گرفته و در یک سال گذشته با بیش 150 شرکت دانش بنیان در کشور رشد 52 درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا، جعفر احمدی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ وزارت کشور، همه استان‌ها بر اساس شاخص‌ها رده‌بندی خواهند شد، گفت: با توجه به این مطلب، پنج کارگروه تخصصی در استان وجود دارد که متناسب با هر بخش، نهاد مربوطه فعالیت موجود را انجام می‌دهد و پارک علم و فناوری قزوین نیز به‌عنوان حامی، پشتیبانی فعالیت‌های دانش بنیان را بر عهده دارد.

رئیس پارک‌ علم و فناوری استان قزوین عنوان کرد: اقتصاد دانش بنیان به حرکت رو به جلو در عرصه‌های مختلف اقتصادی از جمله صنعت و کشاورزی استان کمک قابل توجهی می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در حال حاضر با شرکت آب و فاضلاب استان در حال انجام است، اظهار کرد: قراردادهای میلیاردی با این شرکت نشان دهنده این است که هم شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری قزوین به خوبی از عهده فعالیت‌های سپرده شده بر آمده است و هم شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از فعالیت‌های انجام شده رضایت کامل را دارد.

این مسئول اظهار کرد: در حال حاضر پارک علم و فناوری قزوین با توجه به فعالیت‌های خوب صورت گرفته ارتقاء رتبه پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز