خبرگزاری کار ایران

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه خبرداد؛

توزیع روزانه ۱۸۰۰ تن آسفالت در معابر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۴۳۳

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه از توزیع روزانه ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ تن آسفالت در سطح معابر شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: با تداوم این روند تا پایان سال به وضعیت خوبی در زمینه آسفالت شهر می‌رسیم.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، عرفان متعبد با بیان اینکه کار آسفالت معابر و کوچه‌های شهر به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: در این زمینه اولویت با مناطق حاشین نشین و کوچه‌هایی از شهر است که هنوز آسفالت نشده‌اند.

وی افزود: در کنار آسفالت، کوچه‌ها و معابری که آسفالت آنها با لکه گیری قابل اصلاح نباشد، روکش می‌شوند و مابقی معابر و کوچه‌ها در صورت نیاز لکه گیری می‌شوند.

متعبد تصریح کرد: در حال حاضر اکیپ‌های آسفالت ما در محلاتی مانند مهدیه و دره دراز فعال هستند و آسفالت محلات ملاحسینی و کهریز و... را در برنامه داریم.

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه افزود: علاوه بر این، لکه گیری یا روکش آسفالت معابر اصلی هم در برنامه قرار دارد و در محلاتی مانند کسری، بهار، زیباشهر و ورودی شهرک صادقیه مشغول کار هستیم.

وی از توزیع روزانه ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ تن آسفالت در سطح معابر شهر خبر داد و افزود: تا زمانی که شرایط دمایی مناسب باشد و دما به زیر صفر درجه نرسیده و بارندگی نداشته باشیم، کار آسفالت را ادامه می‌دهیم.

به گفته مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر کرمانشاه توزیع شده است.

متعبد گفت: اگر شرایط جوی اجازه کار بدهد و بتوانیم با روند فعلی ادامه دهیم، تا پایان سال به وضعیت خوبی در زمینه آسفالت معابر شهر می‌رسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز