خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جمع مردم شیراز در حرم شاهچراغ(ع):

آمار بیکاری به حدود ۵ درصد رسیده است/ طی دو سال اخیر ۵ هزار واحد راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۹۲

رئیس جمهور با بیان اینکه در 23 استان کشور دیگر مشکل بیکاری حاد نداریم، گفت:‌ آمار بیکاری به حدود 5 درصد رسیده است و ما از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیستیم.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز ۲۰ مهرماه در جمع مردم شیراز افزود: واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل فعال خواهند شد، در این دو سال 5 هزار واحد راه‌اندازی شده است.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود گفت: پیام شهدا را بندگی خداوند، اجرای عدالت، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، تلاش مجاهدانه در عرصه‌های تولید، علم و دانش و فناوری و عزت آفرینی دانست.

 رئیسی بیان کرد: از روح بلند حضرت احمد بن موسی (ع) و ارواح شهدا انجام خدمات به مردم وفادار مدد می‌گیرم.

وی ادامه داد: مردم فارس، اهل علم و فرهنگ، ادب و هنر، پرتلاش و سخت کوش هستند و مردمانی دارد که در عرصه‌های مختلف آزمون و امتحان خود را خوب پس داده و نشان داده اثر گذار در عرصه‌های مختلف هستند؛ همچنین نشان دادند مردمی مقاوم با روحیه ایستادگی در مقابل دشمنان هستند.

رئیس جمهور  فارس را استان مفاخر، علما و اندیشمندان، چون میرزای شیرازی دانست و عنوان کرد: فارس پیشرو در حرکت‌های علمی و فناوری و جهاد است اینکه شیراز قطب سلامت کشور است به خاطر تلاش شبانه‌روزی جوانان و پزشکان متخصص و نورآور کشور است.

وی ادامه داد: شیراز جلوه‌ی زیبای تمدن اسلامی و راوی تاریخ و فرهنگ ایران زمین است.

خط دوم انتقال آب فردا افتتاح می شود

وی با بیان اینکه خط دوم انتقال آب فردا افتتاح خواهد شد، گفت:‌ آب شرب و آب کشاورزی همواره مورد توجه مردم بوده است، با اقداماتی که انجام شد خط دوم اتصال آب فردا افتتاح خواهد شد.‌ 

نقش بانوان در حوزه صنایع دستی  فارس

رئیس جمهور درباره نقش بانوان در حوزه صنایع دستی استان فارس گفت: پیشینه تمدنی استان فارس به نوآوری‌ها،‌ خلاقیت‌ها و صنایع دستی که دارای دو ویژگی هویت‌بنیان و خانواده محور است بازمی‌گردد. در زمینه صنایع دستی، هر خانواده استان فارس خودش یک کارگاه تولیدی است، زنان پرتلاش مدیریت اقتصاد در حوزه صنایع دستی را برعهده دارند.

فارس راوی تاریخ، تمدن و فرهنگ والای ایران زمین است

رئیسی با بیان این که مردم استان فارس در آزمون‌های متعدد امتحان خود را خیلی خوب پس داده‌اند تاکید کرد: فارس چهره زیبا و راوی تاریخ، تمدن و فرهنگ والای ایران زمین است.

رئیس جمهور با بیان اینکه استان فارس قطب گردشگری است، خاطرنشان کرد: فارس حقیقتا چهره زیبای تمدن ایران و راوی تاریخ، تمدن و فرهنگ والای ایران زمین است. همواره جلوه‌های تمدن و مدنیت مردم را از نقاط مختلف به این خطه کشانده است.

وی تاکید کرد: مسکن از دیگر مطالبات مردم استان فارس است که دولت با ایجاد ۱۰ هزار مسکن و واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین مصمم است دغدغه‌های مردم در این خصوص را مرتفع کند.

رئیسی گفت: بدخواهان و معاندین به علت عصبانیت از وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی دست به اعمال وحشیانه مانند حمله به حرم حضرت احمد بن موسی شاه چراغ (ع) زدند اما مردم هیچ گاه از آرمان‌های خود دست نخواهند کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز