خبرگزاری کار ایران

استاندار:

استان مرکزی پیشتاز در حوزه تولید آرد و نان کامل است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۲۹

استاندار مرکزی گفت: این استان پیشرو و پیشتاز در حوزه تولید آرد و نان کامل است و اکنون حدود 100 نانوایی در 11 شهرستان استان به پخت این نان اشتغال دارند. اولین و بزرگترین کارخانه آرد کامل کشور نیز در این استان در حال فعالیت است.

به گزارش ایلنا، فرزاد مخلص‌الائمه در همایش تبیین استانداردهای دانش‌بنیان و نانو نماد استان مرکزی، افزود: آرد کامل اکنون نشان استاندارد را ندارد و نیاز است که سازمان استاندارد در این حوزه نیز اقدام کند تا بتوان تولید این نان و آرد را توسعه داد.

وی ادامه داد: برخی از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان هنوز به طور کامل معرفی نشده و باید اطلاعات به طور کامل منتقل شود. ارتباط با فعالان این بخش از سوی مسئولان مربوطه باید تقویت شود. در استان مرکزی به عنوان قطب تولید کشور و مهد صنعت، این انتظار وجود دارد که جایگاه خود را در حوزه دانش‌بنیان به دست آورد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد بدون هیچ‌گونه چالشی مبنای نشان حلال است و وظایف دیگر دستگاه‌ها ذیل سازمان ملی استاندارد است، اظهار داشت: مجموعه استاندارد به عنوان گام نخست کیفیت باید مورد توجه همگان باشد. همچنین دستگاه‌های مسئول برای معرفی ظرفیت‌ها باید اقدام لازم را انجام دهند.

سعید میرنظامی مدیرکل استاندارد استان مرکزی نیز در این همایش گفت: تعدادی از شرکت‌های استان برای دریافت مدل جایزه کیفیت‌ جهان اسلام شرکت کرده‌اند. تعدادی از این شرکت‌ها به عنوان شرکت‌های برتر و تعدادی نیز به عنوان شرکت ممتاز انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز