خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در قزوین مستمر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۳۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در نظارت و بازرسی‌ها، نیازمند نظارت کارآمد بر مراکز عرضه کالاهای اساسی هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی در نشست مشترک اعضای کارگروه امنیت غذایی با سپاه استان گفت: نظارت کارآمد در حوزه کالاهای اساسی تنها با مشارکت و هم‌فکری تمام بخش‌ها بویژه سپاه و بسیج امکان‌پذیر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: در بخش تولیدات کشاورزی، سازمان بسیج کشاورزی همواره در کنار ما و کمک‌رسان بوده و در زمینه نظارت نیز بسیج و سپاه می‌توانند کمک حال بازرسان جهاد کشاورزی باشند.

وی یادآور شد: بعد از تامین امنیت مرز، تامین غذا از جایگاه  ویژه‌ای در کشور برخوردار است که امیدواریم این همکاری و پشتیبانی مقدمه‌ای بر خدمت مناسب به مردم کشور باشد.

این مسئول با بیان اینکه استان قزوین با بیش از ۴ درصد تولید محصولات کشاورزی نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی کشور دارد، گفت: بازار بزرگ مصرف نزدیک استان قزوین باعث شده همیشه کشاورزی دشت قزوین مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های بزرگ  با بهره‌وری بالا در قزوین، این استان را در زمینه تولیدات کشاورزی شاخص کرده است.

عطایی اضافه کرد: در این دوره با وجود تحریم اقتصادی  برای نظارت توزیع کالاهای اساسی  و پیشبرد اهداف بخش کشاورزی و توزیع عادلانه نیازمند حمایت و پشتیبانی سپاه و بسیج هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز