خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

حضور اتباع در مدارس قزوین برای خانواده‌ها نگرانی ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۱۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه مدارس محدودی و صرفا در بخش‌های قزوین و کوهین مجاز به پذیرش اتباع هستند، تراکم دانش‌آموزان به هم خورده که باعث نگرانی و دلشوری خانواده‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اولین نشست "کارگروه نظارت بر روند مهاجرت اتباع بیگانه" پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دادگستری‌کل استان برگزار شد.

نقی سیاهکالی مرادی در این نشست بیان کرد: در چند سال اخیر تفاوت مذهب هم ما را اذیت می‌کند، وقتی تعداد اتباع با مذهیب سنی غالب می‌شود، شاهد این هستیم که تبلیغ مذهب هم می‌کنند که در حوزه اعتقادی باعث نگرانی خانواده‌ها شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: بی‌توجهی به امور تحصیل هم از مواردی است که برای ما چالش ایجاد کرده است؛ زیرا دانش‌آموزان ثبت نام می‌کنند اما بعد از چند مدت تحصیل را رها می‌کنند.

وی عنوان کرد: با مصوبه جدید، امسال از دانش‌آموزان ابتدایی اتباع ۶۰۰ و از دانش‌آموزان متوسطه ۸۰۰ هزار تومان برای ثبت نام دریافت می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: براساس قانون ما موظف هستیم تمام اتباعی که در سن تحصیل قرار دارند اعم از مجاز و غیرمجاز را در مدارس پذیرش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز