خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان:

۳۲ دفتر مجمع خیرین در فارس فعالیت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۷۱۶

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: با توجه به تخصصی بودن نیاز‌های حوزه سلامت، در ۳۲ شهرستان استان دفاتری تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر رامجردی اظهار کرد: پیشینه تاریخی کهن فعالیت‌های نیکوکارانه در استان فارس، خیرین بسیاری را بر آن داشته تا نگاهی عمیق برمسائل بهداشتی و درمانی استان داشته باشند.

وی با اشاره به نیک اندیشی مردم استان فارس و تمایل برای شرکت در فعالیت‌های خیرخواهانه گفت: با توجه به تخصصی بودن نیاز‌های حوزه سلامت، در جهت بررسی خلاء‌های بهداشتی و درمانی مناطق مختلف، نیازسنجی دقیق، پرهیز از موازی کاری و سوق دادن خیرین برای رفع نیاز‌های اولویت دار حوزه سلامت مناطق مختلف، در ۳۲ شهرستان استان فارس دفاتری متشکل از رئیس شورای خیرین و رئیس شبکه بهداشت و درمان و خیرین تشکیل شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، رسالت مهم شورا‌های خیرین هر شهرستان را هدایت نیت‌های نیک اندیشانه خیرین سلامت در حیطه‌های اهدای ملک، فعالیت‌های عمرانی، حمایت و اهدای تجهیزات عنوان کرد.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: در همین رابطه ضمن انعقاد تفاهم نامه، نیت خیرین به صورت رسمی ثبت می‌شود که هر ساله دستاورد‌های مثبتی را به همراه داشته است.

رامجردی اضافه کرد: پارسال، ۳۲ تفاهم نامه به ارزش ۵۶۶ میلیارد ریال در شورا‌های خیرین شهرستان‌های فارس ثبت شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به برگزاری انتخابات هیات امنای شهرستان‌های استان که به صورت دوره‌ای هر ۴ سال یک بار برگزار می‌شود، ادامه داد: طی این انتخابات که به صورت الکترونیکی و همزمان در سراسر استان برگزار شد، به ترتیب؛ «عبدالرحمن موسوی انور» از سپیدان، «اکبر سلیمی» از داراب، «عبدالرضا زارعی» از ارسنجان، «عباس صحراگرد» از لامرد و «میثم خداداد» از آباده به عنوان منتخبان هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان‌های استان فارس انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز