خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر:

بازی سخت مقابل ذوب آهن خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۰۰

وقفه در لیگ برتر شرایط را سخت کرده است/زیرساخت‌های ما حتی در حد لیگ یک هم نیست

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: بازی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان سخت است و دور ماندن از لیگ شرایط را سخت کرده؛ اما ما تمام تلاش خود را برای کسب حداکثر امتیاز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری سرمربیان تیم فوتبال "شمس آذر قزوین" و "ذوب آهن اصفهان" پیش از بازی هفته هفتم لیگ برتر، شامگاه چهارشنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین برگزار شد.

سعید دقیقی در این نشست گفت: حریف بازی فردا تیمی قوی و پر از بازیکن، دارای زیرساخت مناسب و بودجه دو تا سه برابری ما است و امیدواریم دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر ادامه داد: تعطیلی لیگ برای تیم‌هایی که از نظر بضاعت مالی خوب نیستند، مناسب نیست؛ اردوی تدارکاتی خوب می‌خواهد تا به شرایط مسابقه برسیم.

این سرمربی ورزشی اضافه کرد: نداشتن توان مالی شرایط را سخت می‌کند؛ اما برای تیم‌های درجه یک شرایط بهتر است؛ ضمن اینکه متاسفانه سه تا از بازیکنان تاثیرگذار مصدوم شده‌اند و در بازی فردا حضور نخواهند داشت؛ در مجموع هم بازیکنان ستاره نداریم و سعی شده بازیکنانی جذب کنیم که دنبال این باشند خود را مطرح کنند.

وی عنوان کرد: فوتبال ایران از نظر مدافع چپ و راست میدانی دچار معضل است و حتی تیم‌های ملی و بزرگ یا بازیکن خارجی دارند یا بازیکنان با تجربه دارند، ایراداتی در فاز دفاع داشتیم اما بیشتر مشکلات ما به خاطر کم‌تجربگی است و سه مدافعی که داریم تجربه و سابقه زیادی ندارند؛ اما در بازی‌های تدارکاتی سعی کردیم خوب عمل کنیم.

زیرساخت‌های ما حتی در حد لیگ یک هم نیست

دقیقی درباره شایعات مطرح شده در حوزه اختلاف با مدیرعامل باشگاه اظهار کرد: در یک سال و نیمی که در این تیم مسئولیت داشتم، اگر شمس آذر با بضاعت متوسطی که داشته، موفقیتی کسب کرده، حاصل تلاش یک مجموعه بوده؛ در هر تیم چالش وجود دارد که البته در جهت رفع ایرادها بود.

وی اضافه کرد: دست و پای من در خیلی از موارد بسته است، زیرساخت‌های ما در حد لیگ یک هم نیست، مسئولین استانی باید استقبال کنند تا بتوانیم قد علم کنیم؛ اما چنین حمایتی نداشتیم.

اولتیماتومی از طرف مسئولین باشگاه نداشتم

دقیقی تصریح کرد: چنین چیزی نیست که اولتیماتوم داشتیم؛ البته اگر منافع تیم باشد کنار می‌روم؛ تیم را مانند بچه خودم از زمانی که بحران داشت تا امروز بزرگ کردم، در این دوره از لیگ، نتایج ما خوب بود؛ اگر منفی سه امتیاز نداشتیم با یک بازی کمتر تیم یازدهم بودیم البته می‌توانستیم بهتر هم نتیجه بگیریم، شمس آذر هجومی‌ترین تیم است.

اگر منابع پایدار نداشته باشیم موهبتی که داریم از ما گرفته می‌شود

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: این راه طولانی مدت است؛ باید نگاه بلندمدت داشت؛ اگر منابع پایدار برای باشگاه فراهم نکنیم و امکانات، پیگیری و مطالبه‌گری نباشد به نظرم خیلی زود موهبتی که به ما داده شده گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی تیم‌ها دنبال این هستند امتیاز لیگ یک بگیرند؛ اما ما جزء هشت استانی هستیم که لیگ برتر داریم، باید تمام تلاش را بکنیم تا این شرایط را برای راه طولانی حفظ کنیم، در غیر این صورت جلوی هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی نمی‌توانیم جلو برویم.

این مربی ورزشی بیان کرد: گودرزی و سعیدی‌فر بعد از بازگشت از بازی‌های تیم ملی امید، در شرایطی هستند که بتوانند به تیم کمک کنند.

فرم بازی را با محوریت حمله ادامه می‌دهیم

وی اظهار کرد: هر مربی یک سبک دارد و حمله کردن هم یک سبک از کار است، فرم بازی به این شکل ادامه خواهد داشت البته خط دفاعی را هم پوشش خواهیم داد تا تیم را ترمیم کرده و کیفیت را بالا ببریم.

به حمایت استانی و صنایع نیاز داریم

دقیقی ادامه داد: استاندار همیشه حمایت کرده ولی زمان برای ما خیلی مهم است، فرصت مانند آب بهاری است و اگر زمان را از دست داد و وارد چالش شد، نمی‌توان برگشت، قرار بود برنامه‌ریزی شود، از نمایندگان مجلس، استاندار و مقامات استانی درخواست داریم حمایت کنند.

وی اضافه کرد: برای کارخانجات شمس آذر اینکه بتوانیم در سال‌های آینده جایگاه پایدار داشته باشیم سخت است و نیاز به تشکیل هیأت امنا داریم درغیر این صورت عمر این فعالیت طولانی مدت نخواهد بود.

وی بیان کرد: ۱۰ تا ۲۰ درصد پول بازیکنانی مانند سپاهان، استقلال و پرسپولیس شاید ۱۰۰ درصد پول بازیکنان ما باشد اما با حمایت مردم قزوین و تلاش می‌توانیم امتیاز لیگ برتری را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر ادامه داد: باشگاه سپاه را به خاطر مازاد هزینه‌ها ۴۰ میلیارد هزینه کردند که ۵۰ درصد بودجه ما است، قزوین باتوجه به وجود صنایع مختلف و املاکی که دارد می‌تواند به تیم کمک کند و این نوع کمک کردن با برنامه‌ریزی امکان‌پذیر است و ۱۰۰ میلیارد پول برای استان صنعتی قزوین ممکن است؛ البته این میزان در شرایط اقتصادی کنونی رقمی نیست و می‌تواند در توریسم ورزشی‌، شادی‌آفرینی و جلوگیری از بزه کمک کند.

وی عنوان کرد: هنوز ما متوجه نشدیم که با چه شرایطی در یک سال به لیگ برتر رسیدیم، مردم باید قدرشناس این موهبت باشند، حمایت کنند و در استادیوم کنار ما باشند تا طعم پیروزی را با هم بچشیم.

این سرمربی ورزشی اظهار کرد: ما برای همکاری با سایر صنایع هم آمادگی داریم، در استان افراد و صنایع بزرگی داریم که در فوتبال هم فعالیت داشتند و می‌توانند شرایط را مهیا کنند.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز