خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

۱۰۴ هزار کلاس درس در کشور نیاز به تخریب و مقاوم سازی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۷۹

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در حال حاضر ۱۰۴ هزار کلاس درس در کشور نیاز به تخریب و مقاوم سازی دارد که برای آن ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمیدرضا خان محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مهرماه امسال ۲۰۲۰ طرح عمرانی به ظرفیت حدود ۱۰ هزار کلاس درس با همه امکانات و تجهیزات تقدیم دانش آموزان شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اعتبار لازم است، افزود: البته خیرین در تمامی مدارس مشغول فعالیت هستند و حضور آنها با برکت است و دولت با توجه به شعار مردمی‌سازی تلاش دارد تا این روند بهبود یابد.

خان‌محمدی تاکید کرد: ۵۴ درصد مدارس ساخته شده کشور با مشارکت خیرین ساخته شده است، در عین حال خیرین تا پایان سال ۷ هزار میلیارد تومان در حوزه مدرسه‌سازی کمک خواهند کرد و برنامه دارند این مبلغ تا دوسال آینده به ۱۶ هزار میلیارد تومان نیز افزایش یابد.

معاون وزیر آمورش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در حال حاضر ۱۰۴ هزار کلاس درس در کشور نیاز به تخریب و مقاوم سازی دارد که برای آن ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز