خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتقال خون قزوین خبر داد؛

پذیرش مرکز اهدای خون از اهدا کنندگان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۶۸

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: همزمان با سالروز میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) مرکز اهدای خون قزوین امروز آماده پذیرش از اهدا کنندگان خود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پژمان صالحی‌فر روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: علاقه مندان برای مشارکت در امر پسندیده اهدای خون می‌توانند با مراجعه به پایگاه انتقال خون قزوین واقع در خیابان طالقانی نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین افزود: در حال حاضر یک مرکز اهدای خون در قزوین، یک مرکز در تاکستان و یک تیم سیار در روزهای سه‌شنبه هر هفته در شهرستان بویین‌زهرا آماده پذیرش اهداکنندگان خون در استان است.

صالحی‌فر تصریح کرد: نشانی و محل استقرار پایگاه سیار انتقال خون استان قزوین در شهرستان بویین‌‎زهرا واقع در خیابان امام خمینی (ره) بلوار معلم غربی، ساختمان جمعیت هلال احمر است.

این مسئول با بیان اینکه نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های آن همیشگی و دایمی است، یادآور شد: با توجه به اینکه در برخی از روزهای سال اهدای خون کاهش پیدا می کند، از شهروندان درخواست داریم به منظور رفع نیاز بیماران نیازمند به خون، اهدای خون خود را در روزهای تعطیل فراموش نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز