خبرگزاری کار ایران

رایزنی استاندار لرستان با معاون وزیر راه برای تامین اعتبار طرح های راه‌سازی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۰۴

استاندار لرستان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی به پیگیری تامین اعتبار تکمیل پروژه‌های راه‌سازی و حمل و نقل جاده‌ای استان پرداخت.

به گزارش ایلنا،  فرهاد زیویار با خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور دیدار و درباره پیگیری روند تکمیل پروژه‌های راهسازی و حمل و نقل لرستان گفت و گو کرد.

نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌های در دست اجرای حوزه راه در راستای توسعه کشور و استان بر لزوم اجرای سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با توسعه راه‌های لرستان تاکید کرد.

زیویار همراهی و مساعدت وزارت راه و شهرسازی برای تامین اعتبار پروژه‌های مهم راهسازی و حمل و نقل لرستان را به‌عنوان یک اقدام ضروری به‌واسطه جمعیت بزرگی که از این امکانات بهره خواهند برد، مورد درخواست قرار داد و افزود: تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راه استان از جمله، کنارگذر دورود، تعریف چهار بانده کوهدشت زانوگه،تعریض چهار بانده بابازید-سیمره، تقاطع غیر هم‌سطح کمالوند خرم‌آباد سپیدشت، چهار بانده پلدختر به اهتمام جدی‌تر با رویکرد دولت مردمی و انقلابی نیاز دارد.

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دغدغه‌های استاندار لرستان درباره توسعه زیرساخت‌های راه و حمل و نقل این استان را با مساعدت جدی پاسخ خواهیم گفت، بیان کرد: همراهی لازم را برای تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راه‌ها و حمل و نقل لرستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز