خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد؛

پروژه‌های نیمه تمام گیلان طی ۲ ماه آینده تکمیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۹۱۲

استاندار گیلان نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا ۲ ماه آینده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی در جلسه بررسی روند پیشرفت مصوبات سفر ریاست جمهوری در گیلان، اظهار کرد: تکمیل چهار پروژه آزاد راه، راه آهن، پسماند و پرداخت خسارت به آسیب دیدگان سیل آستارا در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم هم افزایی و اهتمام دستگاه‌ها در اتمام پروژه‌های مهم گیلان، افزود: نحوه عملکرد و روند پیشرفت پروژه‌ها به مردم گزارش شود.

استاندار گیلان با تاکید لزوم تعریف مرحله‌ای پروژه‌های گیلان، افزود: عملکرد پیمانکاران در روند اجرای پروژه به صورت جدی مورد واکاوی قرار گرفته و ترمیم و بازسازی پل‌های فرسوده گیلان نیز در اولویت قرار گیرد.

استاندار گیلان از اتمام پروژه‌های دارای ۸۰ درصد استان در ۲ ماه آتی خبر داد و اضافه کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام با ۸۰ درصد پیشرفت نظیر راه آهن، آزاد راه، جاده سنگر به سیاهکل، پل اسالم و میدان گیل، ظرف ۲ ماه آینده یک تکلیف مهم است.

عباسی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ تخصیص اعتبارات سفر دوم هیئت دولت به گیلان به جذب اعتبارات سفر دور اول، بیان کرد: دستگاه‌ها در مدت باقیمانده در جذب اعتبارات ممارست بیشتری داشته باشند و کوتاهی در این بهش از هیچ مدیری پذیرفته نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز