خبرگزاری کار ایران

امحای ۶ تن کالای قاچاق در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۸۹۹

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: در سومین عملیات بزرگ کشوری انهدام ۶ تن کالای قاچاق امروز در مشهد امحا شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، این عملیات با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و همت سازمان اموال تملیکی و تعزیرات حکومتی صورت پذیرفت.

حسین دشتبان در حاشیه این مراسم که همزمان با هفته نیروی  انتظامی صورت گرفت، با بیان اینکه مسئله رهگیری قاچاق از مبدا تا انهدام و ضربه به قاچاقچیان و افراد مخل امنیت اقتصادی کشور از دغدغه ها و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و بر این اساس امروز شاهد سومین عملیات بزرگ امحاء کالاهای قاچاق در کشور در سال جاری هستیم گفت: با توجه به مرزهای گسترده خراسان رضوی پوشاک مستعمل، دخانیات و مواد غذایی در صدر کالاهای قاچاق در استان قرار دارد که علاوه بر ضربه به اقتصاد کشور سلامت شهروندان را نیز هدف قرار داده و براین اساس با هماهنگی و همکاری همه دستگاه های امنیتی، انتظامی، تجرایی و قضایی توانستیم این حجم از کالای قاچاق را به مرحله انهدام برسانیم.

 دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی همچنین گفت: با اجرای طرح مقابله با کالاهای فاقد شناسه محصولات دخانی به عنوان یکی از طرحهای پنج‌گانه مقابله با قاچاق؛ کالای هدف فاقد شناسه به عنوان کالای قاچاق شناسایی گردید که دارای منشا داخلی از سایر استان ها است.

وی افزود: سومین مرحله ی انهدام کالاهای قاچاق دارای حکم قطعی در سال ١٤۰٢ به وزن ۶ تن و ارزش یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال شامل پوشاک مستعمل، سیگار، تنباکو، مواد غذایی خشک امروز درحال انجام است.

پیش از این دومین مرحله ی انهدام کالاهای قاچاق دارای حکم قطعی در سال ١٤۰٢ به وزن ٢١ تن و ارزش ٢٣ میلیارد و ٦٧١ میلیون ریال شامل ١٩٨٤ ردیف کالایی مشتمل بر خوراکی، آشامیدنی، آرایشی، دارویی، دخانی و بهداشتی امحا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز