خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه نخست امسال؛

توانمندسازی مهارتی بیش از ۳۰ هزار نفر در البرز انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۵۳۹

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: در شش ماهه نخست سالجاری، به ۳۰ هزار و ۱۳۸ نفر از متقاضیان مهارت آموزی در استان، آموزش‌های مهارتی ارائه شد.

به گزارش ایلنا از البرز، بهزاد غفاری اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان با مشارکت ۷ مرکز آموزش دولتی و بیش از ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در ۴ خوشه صنعت، فرهنگ و هنر، خدمات و کشاورزی با هدف توانمندسازی مهارتی اقشار مختلف استان  صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز افزود: آموزش‌های مهارتی علاوه بر تربیت نیروی متخصص و کارآمد، می‌تواند نقش بسزایی در تامین منابع انسانی کارآمد بازار کار و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در سطح جامعه ایفا کند.

غفاری خاطر نشان کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز طیف وسیعی از مخاطبان را تحت آموزش‌های مهارتی قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان به آسیب دیدگان اجتماعی، افراد دارای معلولیت، دانشجویان، دانش‌آموزان، زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار، زندانیان، سربازان وظیفه، معتادان بهبود یافته، مشمولان بیمه بیکاری، شاغلان بنگاه‌های اقتصادی و ساکنان مناطق روستایی اشاره کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه کارشناسان، مربیان و متخصصان امر مهارت آموزی و همچنین اصحاب رسانه استان در تبیین نقش و جایگاه آموزش‌های مهارتی در جامعه، برای همگان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز