خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

رشد اقتصاد و توسعه اشتغال استان در گرو همراهی و هم افزایی بخش کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۳۷۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: رشد اقتصاد و توسعه اشتغال استان در گرو همراهی و هم افزایی بخش کشاورزی است.

به گزارش ایلنا، سید عماد شاهرخی در جلسه شورای معاونین و مدیران بخش کشاورزی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی بعنوان پیشران و مبنای کار اقتصادی استان از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار کرد: در همین راستا می‌طلبد که با اراده و استقبال از سرمایه گذاران بخش کشاورزی تمام امکانات حوزه را برای توسعه اقتصادی استان بسیج کنیم.

وی به انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه سازمان جهاد کشاورزی یک دستگاه تخصصی است و مهمترین وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است لذا تمامی فعالیت‌های همکاران در ستادهای نامزدهای انتخاباتی مجلس ممنوع بوده و همه توان ما معطوف به خدمت به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان  به اقدامات و کارهای صورت گرفته دولت مردمی سیزدهم اشاره کرد و گفت: پیرو تمجید و تعریف مقام معظم رهبری از خدمات ارزنده ی دولت سیزدهم، می‌طلبد مدیران بخش کشاورزی نیز با استفاده از تریبون‌های نماز جمعه دستاوردهای مهم و اساسی حوزه کشاورزی را در شهرهای استان تبیین کنند.

این مقام مسئول از مدیران ادارات تابعه و شرکت‌های وابسته خواست املاک مازاد و بلااستفاده خود را در راستای استفاده بهینه بخش معرفی و در اختیار مجموعه سازمان قرار دهند.

شاهرخی در این جلسه با تأکید بر ایجاد انسجام و ارتباط مستمر با اتحادیه‌ها و استفاده از ظرفیت آنها در تصمیم گیری‌های استان افزود: لازمه پیشرفت کشور در بخش کشاورزی مشارکت تشکل‌ها در تصمیمات کلان استان است لذا برای رشد و پیشرفت بخش کشاورزی نیاز به تشکل‌های پرقدرت و قوی تری داریم.

 وی در پایان نقش تشکل‌ها را در توسعه اقتصادی استان ویژه برشمرد و گفت: در بخش کشاورزی، تشکل‌ها همواره جایگاه خاصی دارند و می‌توانند فضای مساعدی برای تعامل مناسب و سازمان یافته بین تولیدکنندگان و حاکمیت به وجود آورند. تجربه نشان داده که کشورهای توسعه یافته، بدون استفاده از ساماندهی فعالان کشاورزی در قالب تشکل‌های مختلف، به منظور تعامل بهتر جامعه و حکومت، موفق نبوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز