خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

کلاهبرداری دو هزار میلیاردی پسر قزوینی از مادرش لو رفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۳۰۷

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با طراحی یک نقشه شیادانه زمین‌های مادرش را به قیمت بیش از دو هزار میلیارد ریال در یکی از نواحی بالای شهر قزوین به فروش رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: در پی مراجعه یکی از مشاورین املاک با مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مبنی بر جعل وکالتنامه و انجام کلاهبرداری توسط فروشنده ۲ قطعه زمین در یکی از مناطق بالای شهر قزوین، با توجه به حساسیت موضوع بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتطامی استان قزوین افزود: ماموران در تحقیقات فنی پلیسی دریافتند پسر مالک زمین‌ها با همدستی فرد دیگری اقدام به جعل شناسنامه مادر خود کرده و 2 قطعه زمین متعلق به مادرش را فروخته است.

وی تصریح کرد: ماموران ضمن شناسایی متهم و همدستش، با هماهنگی مقام قضایی ۲ عامل اصلی این کلاهبرداری را در قزوین و یکی از استان‌های شمالی دستگیر کردند.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین با بیان اینکه این افراد با طراحی نقشه گ‌ای شیادانه ۲ قطعه زمین متعلق به پیرزن 76 ساله را به مبلغ 2 هزار و 6 میلیارد ریال فروخته و برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند کل مبلغ معامله را در قالب سکه و ارز از خریدار دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان به بزه انتسابی خود معترف شده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز